blir gal Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 103 kg nå.16-17 kg opp.er i uke 31+2.blir deppa:-( spiser ikke så usunt heller.så redd det ikke skal bli borte etterpå.at jeg må slite med det.orker ikke.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Ta det opp med lege/jordmor. Si du trenger hjelp eller veiledning fordi det sliter deg ut. Da kan de oppmuntre deg og eventuelt lage en oppfølgingsplan med deg til etter fødselen. Graviditet og slanking hører ikke sammen, men vet hvor j.... det er å gå opp såpass og vite at det kan bli mer. Husk at vann gjør deg tyngre enn fett, og husk at babyen, morkaka, livmora og fostervannet har vekt det og! Og etter fødselen blir det vel turgåing, mye løping frem og tilbake til barnesenga, svetting(snart sommer). Så slapp av du, dette ordner seg:-)
blir gal Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Takk,for oppmuntring:-)føler bare alle andre veier mye mindre enn meg.
Maren - på overtid Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hvis det er noen trøst...Jeg veier 103 nå....har gått opp 11 kg. Har bestemt meg for at det skal jeg ikke bekymre meg for nå, men ta tak i når jeg er ferdig med graviditeten. Venter nå nr2, og det haddenok stresset meg mer hvis det var 1.mann. Det fordi da ville jeg at alt skulle være "perfekt", følte meg som en elendig mor hvis jeg hadde noen avvik fra den store normalen.. Slapp av og trøst deg med at det er mange med deg, og at dette skal du ikke stresse med nå, men ta tak i når du har født.. Kan hende det går av seg selv )
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Flere forsøk på trøst: veier 97 kg. Har gått opp ca. 10 kg.
blir gal Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Det hjelper alltid med litt trøst:-).livet går litt opp og ned.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er 80 kg om det hjelper, så 20 kilo hittill, og er i uke 35... å mer skal det bli. Jeg derimot spiser egentlig det jeg har lyst på, men det meste er mat som Frokost, frokost,lunch, lunch, å middag )
Putte68 Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Prøver å komme med noen trøstende ord jeg også.... Jeg har nå lagt på meg 20 kilo og har 14 dager igjen. Jeg har også spist nesten bare sundt da jeg blir kvalm av søtt. Men kiloene har kommet snikende alikevel. Dette er mitt tredje barn og etter mine første to barn bare raste kiloene av etter fødselen. Gikk raskt ned i vekt når ammingen kom i gang for fult og så ble det en del turer med barnevogna da. Så fortvil ikke. Hører mange som sier at de faktisk blir tynnere enn de var før graviditeten når de ammer. Kroppen er jo laget slik at den samler reserver til ammingen. Spesielt rundt hofter og lår. Men om du er veldig bekymret så synes jeg det var et godt råd en over her kom med ang. å spørre om råd ang. kosthold. Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå