Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 De ringte fra barnehagen idag og lurte på om guttungen hadde dette da han hadde noe som kunne ligne noe som ei annen jente på avdelingen har. Denne andre jenta fikk noe form for dråper for dette. For å forklare utseende på tunga: kan se ut som huden er "slitt bort" noen steder, i sirkler liksom. Også er det litt lysere/hvitt rundt. Jeg har aldri hørt om dette før, og finner ikke videre mye på nettet heller. Skal til legen imorra og høre, men lurer fælt da vet dere.....
2 søte småpiker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det er ikke geografisk tunge de mener da? Jeg har det, det er ikke noe farlig, kan være litt plagsomt til tider, med svie når jeg spiser enkelte matsorter osv, men det plager meg ikke noe nevneverdig. ser fælt ut da.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 det høres ut som samme som jeg har hvertfall... Jeg får slike utslag når jeg spiser frukt som jeg er allergisk mot... Har aldri vært til noe lege med det sjøl, men har liksom tenkt at det ikke er farlig, bare ubehagelig...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hehe, nå ville jeg sagt at det kalles klining, men siden det var din lillegutt, så er det jo ikke det. Min lillegutt har også ulike farger på tunga, ser ut som han har brent seg, men han har det jo hele tiden. Har ikke tenkt over at det er noe galt med det, og ikke ser det ut som han plages heller. Hmmm, kanskje vi skal spørre om det neste gang han må til legen.... Begynner å bli noen ganger
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Hihihihi... Kanskje derfor jeg får det ja.... Hu i barnehagen sa at jeg burde høre med legen siden denne andre jenta fikk behandling for det... Og når jeg tenker meg om lurerer jeg på om hu ikke sa at det var smittsomt også.... Han virker ikke spesielt plaget han her heller... Hu barnehage-dama snakka om at det kunne være noe sopp-greier også... Vi får høre hva legen sier imorra tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå