Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg heter "skratten" og er latteroliker.... Fins det flere med trang for latter?? Thanks for å avhengiegjør meg på denne siden !!! Go girls!!! Jeg ler og ler.Dere er gærne,takk gud for det ;o)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg også har storkosa meg og ledd hjertelig i dag/ kveld , utrolig herlig !!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg gjorde en studie en gang på dette med latter og humor i arbeidssituasjoner. Og jeg kom frem til ganske gode resultater med bruk av humor som virkemiddel i læreprosesser. - Så se på dette som læring, da vil du ha mer glede av i det i fremtiden! Du glemmer sjelden damer som prinsessensomingenkunnemålbinde og andre artige karakterer her inne. Så du har jo i prinsippet lært noe..
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg husker og glemmer ikke det her.=) Mange ganger har jeg hiksta og ledd.Greide ikke bli med i dag,for humøret var bånn.Men det ble da bedre da jeg leste mer og mer,hehe Å det er jo greit å ha med både prinsesser og andre gale personer =0)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har faktisk hatt det så gøy i dag, at jeg har benket meg godt foran PC'en igjen i kveld, med 4 dumle karameller og 3 fox, samt en kopp deilig te.. Så kom on, challenge me to night girls. Ingenting er for sprøtt til at vi ikke klarer å lage en tulletråd av det igjen!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Her tenkte jeg at kroppen måtte ha kraftkost,skulle den le. Så jeg gofla i meg to skåler jordbær med fløte....å massevis av sukker.For alt usunt er bra har jeg hørt. Pc,pepsimax og ulumsk humør.Jeg er klar,sett i gang!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Beste medisin er latter, det hjelper mot alt:-DD
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Nix,latter hjelper ikke mot "gruff" =) Pjinsessa er løs ja.jippi!!!
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Så dere har snop dere? Her tok bissja sjokkisen min, hørte dere det ell? Veit nesten ikke om jeg skal le ell grine jeg men jeg trur jeg ler litt jeg ass - det er det kuleste!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 mmmm,er nemlig voksen å bestemmer sjæl jeg =) spiser snop når jeg vil jeg.. sysn du ska saksøke bisssja jeg.fysj for dum den var a
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes bikkja fortjente litt snop jeg.. tenk den må holde ut med far, 4 skrikeringer og en stemor.. Det er rart den ikke har flyttet hjemmefra enda.. Nei, bikkja kan jo passe onga mens du tar turen på butikken for å handle mer snop..
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 JING DYJLEGEN MED ENGANG!!!!!!!!!!!!!!!!! Hunder han døøøøøøøøø av sjokelade,Veit di ikke det??? Jeg fojta meg å ete min føj noen tok den fja meg..
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Han typen bor langt utpå bonnelannet og inni skauen. Så her er det laangt til buttikken ja. Heter vel ikke stemor vel? Trudde det var bonusmor jeg, det passer jo bedre hvis man får no betaling åsså da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Jeg melder meg også inn i latterolikernes forening, for dette er bare deilig!!! Latter og humor er undervurdert som gode virkemidler ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå