Gå til innhold

Er det noe som virkelig hjelper mot kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke er på resept? Har hørt om noe som heter Basiron?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som virkelig hjelper, får du hos hudlege:) Fastlegen henviser deg. Det bør inneholde vitamin A-syre, for å ha effekt.

Basiron er et middel, men der er andre også. Den finnes i både gel som skal være på huden og i vask for huden. Er det i ansiktet du har det, så må du huske at det skal ikke komme i kontakt med slimhinner, som nese, øyne, munn osv...

Om du vil ha tablett-kur, er tetracyclin første alternativ som regel. Ellers har en tyngre middel som Roaccutan og Neotigason(alvorlig akne/Hidrosadenitt).

ellers er vanlig rengjøring av huden, og en god krem viktig. Denne kremen trenger ikke være av typen for fet hud, da denne ofte kan være for lite "smøring" i. Har du blandingshud(tørr utenpå og fett under) bør du faktisk velge en krem for tørr hud:) Det er min erfaring:) Da produserer nemlig huden mindre "smøring" selv, og porene blir derfor ikke like lett tettet til(de er jo grunnlaget for kviser).

Skrevet

Md Formulations, denne er veldig bra. Ta en skikkelig ansiktsbehandling hos hudpleier først. Det hjelper garantert, men koster litt.

Skrevet

melanotan hjelper faktisk, blir brun og får strøken hud;)

Skrevet

jeg brukte den. ble mye bedre innen ei uke. Jeg hadde MASSE kviser nå som jeg var gravid. Så ikke ut. Men den hjalp. brukte den ei lita uke bare. Effektiv

Skrevet

kutt å den drittmaten og trøstespisinga mellom måltidene så forsvinner kvisene selv:-)

Skrevet

Jeg spiser ikke slikt, yppert'n, så trenger nok alternativer.

Men, må man ha resept for å få Basiron?

Hi

Skrevet

Ganske sikker på at du ikke trenger det:-) Yppert tror nok alle kvinner er trøstespisende nek osv... Selvfølgelig kan man få kviser selv om man er sunnheten selv:-P har faktisk veldig lite med kosthold å gjøre.

Skrevet

Den får du reseptfritt på apotelet :)

Skrevet

Takk :-) Ja, yppert er nok av den oppfatningen. Men, jeg vet at det ikke stemmer i mitt tilfelle, og det er nok for meg det :-)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...