Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Det har han gjort i mange år. Æsj,jeg blir kvalm. Det begynte når jeg var 17 år. Sier han vil ha meg til sengs. Jeg sier så klart nei. Av og til har han prøvd og bruke makt,men har aldri klart og tvinge meg, for jeg har vært heldig og kommet unna. Nå er jeg 27 år, og driver enda og spørre, er så lei! Han er over 50, jeg blir kvalm. Tør ikke være alene med han. Når jeg er der, glaner han på meg hele tiden, får helt angst. Jeg tør ikke si det til mamma eller,for jeg vet hvor såret hun blir. Og vet hun ikke kommer til og tro på meg eller, for hun har ikke gjort det før. Han har vært voldelig før, og da ha hun ingen tro på meg. Vet ikke hva jeg vil med innlegge mitt. Han har opplevd mye trist i livet, men er ikke noen unsjyldning det eller. Hvorfor er steforeldre så jævelige??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Oooæææ... det der er jo bare så sinnsykt SYYKT! han der bør du bare holde deg LANGT UNNA!! stakkars deg! grøss...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ikke alle stefedre er jævlige... men din er det.. D høres jo helt grusomt ut.. For din egen og din mor sin del burde du si noe.. en dag kan det gå for langt.. Dette var litt av en hemmilighet å holde på i ti år.. om han er sånn mot deg.. har du tenkt på at han kan være sånn mot andre også? Unge jenter foreksempel? Til lengre tid det går, til større er sjansen for at det går ille med deg eller noen andre.. ikke meningen å være så rett fram, men synes det er din plikt å si noe.. skjønner jo såklart det er vanskelig..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 finn en måte å hevne deg på - send en mail til arbeidskollegaene hans? når han ødelegger livet ditt på den måten kan du ødelegge hans. Er du sikker på at du er den eneste han prøver seg på på den måten?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 off.... det høres jo helt jævlig ut å leve med dette... jeg syns du burde fortelle det til noen, tenk om han har klart å overtalt andre, å hva med dine barn... hadde ikke stolt på at han holder seg unna når han synker så lavt som han gjør.... vil rose deg stort for at du har klart å komme deg unna!!!!!!! du er tydligvis en sterk person som har mennesker rundt deg som ikke skulle vært der!! ikke la dem dra deg ned, lytt til deg selv å heller kutt kontakten, håper du har noen gode mennesker rundt deg også
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Si det!! Hverken du eller din mor fortjener å leve sånn. Møkkamann! Må også få legge til at jeg har vært veldig heldig med min stefar, så ikke alle steforeldre er sånn... Har han vært voldelig med din mor også? Hva med å gjøre det skikkelig amerikansk, heng opp et skjult kamera og vent til du får det på tape, så viser du det til din mor!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 prøv å legg opp til å være alene med han...å så har du mobilen klar i lomma di hvor du tar opp alt det denne ekle, motbydelige mannen sier til deg! Eller ennda bedre plannlegg på forhond og plasser et videokamra i stua eller noe. og bruk det mot han for alt det er verdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå