Gå til innhold

Høres dette godt ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha party hjemme hos meg på fredag og jeg får en gjeng venninner på besøk! Jeg tenkte jeg skulle lage noe godt å spise. Jeg har veldig lyst på salat med feta og mye annet godt i. Men så tenkte jeg at jeg skulle bake noe godt å ha sammen med salaten. Men hvordan høres dette ut? Jeg baker noen fine rundtstykker/rullebrød. Der jeg smører slik urte i olje på. (Det er en blanding krydder i olje, toro har mange forskjellig varianter av de.) og så ruller jeg dem sammen. Kanskje ha litt ost inni også. Tror dere det ville bli bra. Har tenkt på på putte oliven også inni dem. Eller høres dette helt forferdlig ut eller nam nam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig nam nam ut for meg;0) Lyke til!

Skrevet

Høres veldig godt ut, men tror jeg hadde droppen oliven inni. Heller hatt oliven i en skål ved siden av!!

Skrevet

Vanskelig å si.. Ville heller gått for en "safe" foccatia med havsalt og oliven. Nam-nam.

Skrevet

Jeg syns det hørtes godt ut :-)

Skrevet

Da tror jeg at jeg skal ta sjansen og prøve dette. Fikk lyst å bake med en gang, men litt sent nå.......

Skrevet

Jeg ville gjerne hatt med olivener altså, fikk lyst på selv jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...