solastråler Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skal ha party hjemme hos meg på fredag og jeg får en gjeng venninner på besøk! Jeg tenkte jeg skulle lage noe godt å spise. Jeg har veldig lyst på salat med feta og mye annet godt i. Men så tenkte jeg at jeg skulle bake noe godt å ha sammen med salaten. Men hvordan høres dette ut? Jeg baker noen fine rundtstykker/rullebrød. Der jeg smører slik urte i olje på. (Det er en blanding krydder i olje, toro har mange forskjellig varianter av de.) og så ruller jeg dem sammen. Kanskje ha litt ost inni også. Tror dere det ville bli bra. Har tenkt på på putte oliven også inni dem. Eller høres dette helt forferdlig ut eller nam nam?
susemor-3 små Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Høres veldig godt ut, men tror jeg hadde droppen oliven inni. Heller hatt oliven i en skål ved siden av!!
Jenny-penny Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Vanskelig å si.. Ville heller gått for en "safe" foccatia med havsalt og oliven. Nam-nam.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg hadde jaffal gafla innpå!! Og hvis du "feiger ut" (;o)) så kan jeg anbefale: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10234985 den er kjempegod og jeg har fått masse skryt når jeg har bakt den. Bruker mer salt og rosmarin på toppen enn "anbefalt" da...
solastråler Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Da tror jeg at jeg skal ta sjansen og prøve dette. Fikk lyst å bake med en gang, men litt sent nå.......
boble <3 Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ville gjerne hatt med olivener altså, fikk lyst på selv jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå