Gå til innhold

Mini sovna etter bare 3 minutter i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med ferber på fredag, og det har gått over all forventning. 1. og 2. kvelden tok det 20 minutter før han sovnet (jeg har ikke helt fulgt de minuttanvisningene, men korta inn intervallene litt). I går gikk det 15 minutter. I kveld la jeg han som vanlig kl 19, og han begynte å gråte etter ett minutt. Jeg gikk inn og holdt rundt han og koste mens han sto i senga, pratet rolig til han og strøk han over hodet, og la han ned når han sluttet å gråte. Og han sovna før jeg fikk lagt dyna over han. 3 minutter etter at jeg la han! Det er jo litt av en forbedring fra før, hvor han trengte 1-2 timer på fanget for å sovne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra!!!:)

Skrevet

Så flott da =)

Skrevet

Vi har og vært heldig med leggingen de siste dagene. Gikk fra å legge 2030 til 2000. Begynner like før halv åtte med pysjamas, og han har lagt seg fint uten en lyd. Sjekket igår 5 minutt senere og han sov. Idag var det litt mer, men igjen uten en lyd. Før har det noen ganger vært inn med smokken et par ganger og noe syting. Han er bare 3 måneder- og sover nå i 8-9 timer fra vi legger han til han vil ammes igjen..

Skrevet

Send litt gode sovevibber over hit da;)

Skrevet

å, er det ikke deilig?!!!!! Mini sovna ganske greit her i kveld også. Til tross for vaksine i dag (3mnd) :)

Skrevet

gratulererer!!! Ser du?! Som mange andre som har prøvd metoden så blir det ikke så ille som man frykter, og det blir ikke mye gråt når man gjør det på den riktige måten. Helt greit å gjennomføre en lightere versjon - man tilpasser den etter sin egen unge og situasjon. Poenget er at du gir tydelige svar om at det er natta, lar han ligge i senga, og at det faktisk er trygt å sove og finne søvnen selv. Kjempebra!

Ikke for å ta fra deg motet, men noen opplever et tilbakefall etter en stund...men da er det bare til å forsette med det som har fungert tidligere - så går det så bra skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...