Gå til innhold

Wild Yam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Noen som kan fortelle meg litt om Wild Yam?

Har fått med meg at en god del har brukt disse,og lurer på hva de hjelper mot,hvor man får kjøpt dem og hvor mye de koster?

Håper på godt utfylte svar fra dere alle:)

Hilsen ei som lengter etter barn,og skal starte prøvingen nå i juni:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får kjøpt de på sunkost tror eg. eg var å spurte der men di hadde berre te der så eg kjøpte ikke. eg klare ikke sånt:P

Skrevet

Hei

paster inn det jeg skrev på en tidligre tråd her:

Info om wild yam finner dere her:

http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=790

WY skal hjelpe til med å fremme progesteron, hormonet som produseres etter eggløsning. Hvis man feks produserer for lite av dette av segselv vil man få problemer med å bli gravid. Derfor er det greit å hjelpe kroppen litt på vei :) Det er IKKE farlig, er et naturpreparat.

Skrevet

Hallo!

Går du inn p åDebatter og søker på Wild Yam vil du få opp noen av de tidligere trådene om dette emnet

Skrevet

Hei hei.

Har vært på helsekost å kjøpt Wild Jam idag. Er kjempe spent på å prøve denne perioden. Får håpe det hjelper=)

En boks kostet rundt 170 kroner.

Men er det sånn at man ikke skal begynne med disse før etter eggløsning har vært?

Skrevet

Takk for god informasjon:)

Har også hørt at slimløsende hostesaft skal være bra å ta et par dager rundt eggløsning:) det hjelper sædcellene å svømme bedre:) de sklir lettere inn for å si det sånn...så det må man kanskje prøve?:)

Skrevet

Kan jeg ta Wild Yam sammens med det babyklisteret ? :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...