Gå til innhold

Venninne som ønsker å bruke kremfarget kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

med sort bånd i kanten på kjolen, og sort silkebånd under bysten. Kjolen er knelang. Hun spør meg om jeg synes den er for lys, og jeg er ikke sikker. Kjolen er enkel og søt, og føler ikke det er noen fare for at den skal overgå min kjole på noen måte, men er det likevel litt feil å bruke såpass lys kjole i bryllup? Samboeren mente jeg burde be henne finne noe annet, men jeg ønsker ikke å være noen bridezilla.... Hva hadde dere sagt? Prøvde å legge ut bilde av kjolen på profilen (hun sendte meg bilde av den), men får det ikke til... Får bare feilmelding. Glad for tilbakemelding!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er kremfarget men med endel svarte detaljer, hadde jeg nok ikke brydd meg noe om det.

Skrevet

Min forlover hadde funnet seg en utrolig nydelig kjole - en veldig lys rosa farge - den så nesten hvit ut. Hadde hun hatt den hadde hun nok vært finere enn meg :)

Men hun er ganske forståelsesfull, så hun sendte meg bilde. Det eneste jeg sa var at jeg syntes den så hvit ut, men at hun måtte bestemme selv. Hun valgte å ikke ta den så fort hun hørte min mening.

Ble veldig overrasket over hvor godt hun forstod meg,.

Kan være du ikke trenger å si så veldig mye du heller om det er en venninne?

Skrevet

Hva er galt med å ha lys kjole egentli? Skjønner ikke at så mange tar det så tung... Var 2 av venindene mine som hadde lys kjole i bryllupet mitt.... Gjestene klarer jo å skille bruden fra gjestene da... Synes ikke det er noe galt jeg da... Jeg var jo flottest likevel...:)

Skrevet

Skjønner du syns dette er vanskelig ja. Men ettersom hun spør så er hun faktisk ute etter din mening, og da må du jo respektere henne såpass at du sier hva du mener. :) Jeg personlig hadde ikke brydd meg, men jeg vet endel som er strikse på disse gamle farge-tradisjonene. Ellers så kan du jo skylde på samboeren din!! hehe... type: "jeg bryr meg ikke så mye om det, men samboeren min syntes ikke det var så særlig stas" hahaha... det syns jeg var en goood ide! :)

Skrevet

Fikk lagt ut bilde av kjolen nå - ta en titt under "Mine bilder" på profilen min, og gi meg en tilbakemelding, eller en ny en! Takk for hjelpen :-)

Skrevet

Den synes jeg ikke er for lys eller brudekjoleaktig. Det ser ut som en helt normal penkjole og kan jo ikke sammenliknes med noen brudekjole. Synes den var ganske ordinær og ganske kjedelig... ingenting å frykte

Skrevet

Jeg ville ikke reagert noe på denne kjolen. Synes faktisk det samme som anonym over; at den va litt kjedelig. Du blir garanter den som skinner på dagen din ;-)

Skrevet

Signerer de to over her ;-)

Skrevet

Takk jenter - det var det jeg også følte, bare samboeren som reagerte på mine vegne :-) Er jo hyggelig han tenker på meg da!

Skrevet

Enig jeg også, kjedelig kjole og kjedelig snitt. Det må være ganske spektakulært tilbehør hvis den skal legges merke til, spør du meg. No worries ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...