Gå til innhold

Noen som har vært gjennom lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi behøver råd..lillemann har i det siste sovnet greit om kvelden, for så å våkne igjen etter en stund, og så holde d gående par timer.. han sovner som regel på puppen, men neste gang er han jo ikke sulten nok, og vi har et svare strev med å få lagt han igjen.. sover han for mye på dagen tro?? noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok en elendig U-vane...Viss han får flaske om kvelden da,så han "holder" seg mett lenger.eller at du ikke ammer om natten.Kan være kun for kosens skyld også....Men vet ikke hvor gammel ungen din er jeg da....

Skrevet

Jeg har erfaring med at det som skjedde da de sovnet bør være det samme som når de våkner. Altså; vugges de i seng vil de hyle om det ikke vugger når de våkner, samme med puppen, er den ikke der den var da baby våkner er kriisen et faktum! Derfor lønner det seg å legge barnet våkent i sengen og la det sovne av seg selv uten stimuli. Kan ta en stund å få inn rutinen, men når dette er gjort er det verdt strevet!!

Skrevet

Jeg hadde en tommelfingerregel da snuppa var baby og det var at hun aldri skulle sovne ved puppen. Så jeg kilte under tærne, under haka, ved ørene og bevegde på meg når jeg merket at hun ble trøtt under måltidet, spesielt det siste før natta. Sånn at jeg kunne slappe litt mer av med at hun i alle fall hadde fått nok mat før hun sovnet. Klarer du å holde ham våken litt lenger så han får spist litt mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...