Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 skal til lege på fredag å sjekke om alt e ok. for eg tror eg har pcos. hårvekt å har hatt 2 cyster på 1år. men ka kan eg si til legen? asså eg komme jo til å si at eg å min mann vil ha barn å at eg vil sjekke om alt e ok først. fått ny fast lege ser dere å hu vett lite om meg. så må jo fortelle om cystene å ta prøve om cysten e enda der. men tar de lang tid før svar på sånne tester di tar for å sjekke om alt e ok? håper på svar:)
Alimi Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Du kan spørre legen om å ta blodprøver for å sjekke om du har forhøyet testosteron. Det er et tegn på pcos. Blodprøvene for du svar på etter ca 1-2 uker. Mannen din burde også ta sædprøve. Så kan legen bestemme hva dere kan gjøre videre. Jeg fikk konstantert pcos i januar grunnet cyster på eggstokkene og forhøyet testosteron. Mange som har pcos er også overvektige, men ikke alle. Jeg er ikke overvektig og har ikke mye hårvekst men har pcos likevel. Venter på resultatet av mannen min sin sædprøve. Hvis den er ok, begynner jeg på pergotine neste måned. Dette er for å øke sjansen for å få el. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå