Gå til innhold

Hvorfor hvorfor hvorfor......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man ALLTID uventa besøk når man er sjuk og huset ser ut som et treningsfelt for klasebomber????

DJEEZ.....

 

Skittentøyet flyter over på badet, ikke vaska der på litt for lenge og gubben har garasjen full av manner som ryr inn og ut på dass her.. PINLIG!!!!

 

Dattra mi fikk plutselig flere klassevenninner på besøk i etm. samme problemet... Hun hadde det ihvertfall ryddig på rommet da.. men hjelpes!!!

 

Og her ligger jeg under et pledd og hutrer... Hodet er i ferd med å eksplodere og jeg KLARER ikke å gjøre noe husarbeid!!!

 

knurrogfres altså!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er jammen en klassiker her også. Men når det er nyvasket da kommer selfølgelig ingen...;0)

 

Trøst deg med at def leste sikkert har vært i samme situasjon selv. Plei deg selv nå og GOD BEDRING:0)

Skrevet

JA det er typisk:) Føler meg som den trash-husmora her jeg ligger.. Ser ikke ut i månelys heller med influensafjeset og håret mitt her...

 

Huff og huff.... Må se om jeg finner noe sjokkis å trøste meg med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...