Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3 og har sinnsykt mye kynnere. Føler at magen er steinhard hele dagen! Er 23+5. Dette kan jo i grunnen bli ganske lange uker;) Syns egentlig ikke det hjelper noe særlig å legge meg ned å hvile heller. Snarere tvert i mot. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja eg ha det på samme måte, vert hos legen og han seier det ikkje er farlig, berre ta det ekstra me ro:)

Skrevet

jeg er 25+4 og får veldig ofte kynnere når jeg reiser meg opp av sofaen, bøyer meg o.l Eller styrer litt for mye.

nr 3 her også

Skrevet

er 20 uker og har hatt kynnere kjempelenge (siden uke 14)... Flere ganger om dagen...

Skrevet

Hei! Masse kynnere jeg og,særlig når jeg har vært ganske aktiv om dagen. Kan vel kanskje være et tegn på å ta d mer med ro.... Begynte sånn ganske tidlig,men har blitt verre den siste tiden.

Skrevet

Ja! Jeg har flere ganger hver dag jeg også.. er 4. gangsgravid da, antagelig derfor det begynner såpass tidlig nå..? Hadde endel sist og. Har vel kjent det siden ca uke 15 denne gang.. de blir kraftigere etterhvert som dagene går merker jeg (uke 18 nå.) I dag var det nesten som menssmerter faktisk, men det ga seg raskt igjen. De varer ikke lenge om gangen men kommer som sagt ofte.

Skrevet

Jeg er 3.gangs og har masse kynnere. Men etter at jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning og har måtte ta det betraktelig mer med ro for å komme meg gjennom dagene så har kynnerene roet seg! Fortsatt flere ganger daglig men ikke SÅ intense lenger. Er 20 uker og har hatt de de siste fire ukene.

Skrevet

Ja har veldig mye kynnere, og er i uke 26. I dag hadde jeg en kynner som varte i flere timer, gav seg først da jeg kom hjem til sofaen. Er ganske slitsomt. Ellers kommer kynnerne når som helst.

Skrevet

Jepp. 4. gangs og hatt siden uke 14. Til kontroll hver uke nå med ul da de har begynt å virke inn på mormunnen... står på Bricanyl som ikke hjelper en dritt... 26+5...

Skrevet

Hei. Er i uke 27 nå. Føles som om jeg får kynnere bare av å gå over stue-gulvet. Magen er steinhard store deler av dagen. Om jeg må gå mye, eller styrer litt ekstra beggynner det å svi skikkelig på toppen av magen, ubehagelig og vondt. Venter nr. 3, å merker det mye mere denne gangen. Her hjelper det litt å hvile. Når jeg har vært i ro 1-2 timer slipper det taket, men kommer fort tilbake hvis jeg er oppe å går. Men, men, bare 100 dager igjen nå, så skal vel klare dette også :-)

Skrevet

Ble sykmeldt 100% i uke 18. Ingen vits i å ta noen sjangser mente min jordmor på. De er harde, kjenner det tar tak, eller verker, i ryggen og føler kraftig nedpress. Har mye menssmerter i magen og ryggen også, men vet ikke om det er noen sammenheng med kynnerne. Syntes det er vanskelig. Bare gleder meg til å komme til uke 24, da er det vel lov å håpe at barnet overlever hvis jeg skulle føde for tidlig. Når tar de undersøkelser av mormunn? Hva ser de på UL. De ville ikke gjøre noe ennå i tilfelle det skulle stimulere til rier. Er i uke 22 nå og er 2.gangs fødende.

Skrevet

synd å si det en det er deilig å høre andre som har det sånn.skulle tro du beskrev meg hormonbomba.kynnerne begynte 18 mai og har vedvart og gått over i nedpress følelse .følte at jeg hadde fått uiv men skjekket hos legen idag og det var bare i veldig liten grad ville ikke gjøre noe.idag sitter det i ryggen og og jeg kjennner det stresser meg.synes selv at det er værst når jeg ligger nede.litt merkelig men.skal på ord ult i morrra så jeg håpte de kunne gi meg noe svar kanskje.vet ikke om de kan se noe jeg men.er i uke 18 og jobber 50%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...