Mavil Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan merket dere det? Hvor mye blodde dere og hadde dere smerter? Har hatt smaablodninger siden dagen paa 17 mai og har etterhvert faatt typiske menssmerter. Vaert paa legevakta i dag og skal i UL i morgen. Er i uke 12. Litt urolig for dette her. Var ikke slik med forrige barn.
Muppa 3+1 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Min spontanabort var for 6 år siden og det begynte meg litt blødniner, men nå er det mange som blør flere ganger i svangerskapet uten at det er noe som helst. En spontanabort pleier være smertefull og mye mere en mensensmerter. Lykke til imorgen
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Har hatt 2 sa og begge var vidt forskjellige ift blødning, men felles var at begge var helt smertefrie. Med den første startet jeg å blø friskt og det holdt seg slik i 2-3 dager før det roet seg. Var som en helt vanlig mens. Ingen smerter. Med den andre kom det brunlig på papiret 1 gang, dro til lege og fikk hcg måling med 3 dagers mellomrom som viste nedgang, men fremdeles ikke noe mer blødning. En uke etter det brune på papiret startet blødningen som var som en mens, men med noe klumper. Ingen smerter denne gangen heller. Hadde også blødning i første svangerskapet i uke 6, men det gikk bra. Da var det rosa på papiret 2 ganger. Lykke til!!
Nætte;mortil2 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Har mista fire ganger.. Startet med sterke smerter i magen og ryggen, og intense blødninger. Mye klumper og mye vondt, og mildt sagt; mye blod... Dette svangerskapet har jeg hatt småblødninger fra uke 5 og til uke 11-12 ca.. Så trodde faktisk ikke på at jeg var gravid før legekontroll i uke 12 og han fant hjertelyden med en gang.. Så masse lykke til til deg!! Får håpe det går bra!!!
EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/137779435 Der er forsjellige erfaringer
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Begynte med småblødninger som etterhvert økte på etter noen dager. Hadde ingen smerter overhodet, så ante fred og ingen fare de første dagene pga det var så lite blod, men så tok det seg opp og da forstod vi jo hva som var i gjære. Var kommet over "den magiske grensen" også, så det var ikke noe særlig.. :-S
linni1 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Hadde 2 i sommer på rappen. Den første hadde jeg mindre mens smerter og blødninger me og den andre var det vanlig mens smerter og blødninger me (starta søndagen) tirsdagen hadde jeg så smerter jeg ikke viste hvordan jeg skulle gå eller stå. Varte i noen timer var som press rier og så kom alt ut og etterpå blødde jeg som vanlig mens. Hvordan gikk det me deg på ul??? Håper alt er bare bra me den lille. Lykke til
Mavil Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar alle sammen. Det gikk ikke så bra. Den lille var død, så nå har jeg akkurat kommet hjem etter utskrapning. Heldigvis gikk det rakst. Så da var det over for denne gang. Veldig trist, men jeg vet jo at det er sånn det kan gå. Var jo i uke 12 så jeg trodde liksom at det begynte å bli trygt... men så feil kan man ta. Men det ordner seg vel etterhvert =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå