Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 sønnen min vil jo ikke sove.... Jeg som trodde det så lyst ut når han la seg kl 19 uten og mukke Jaja... får bare håpe han sovner før 23 i dag da
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Han er forbanna fordi skattepengene blir satt inn i boliglånet. Forøvrig hadde vi en sånn periode ved 8mnd. Måtte være konsekvent og da hjalpdet bra :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Blir jo ikke skattepenger når nav skal streike, hva er han så sur for da?? haha Jaaa, jeg vil være konsekvent, men ikke nå! Han er syk, tett, surkler i lunger, renner av nesa...you name it!
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Helvete , hvis nav streiker, får man foreldrepenger i november da? Huff, sånt kommer jo gjerne på en gang. Var sånn den første perioden her og. Var konsekvent meden gang hun fikk ut tanna. Det tok tre dager så var det i orden
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Tror ikke det er tenner heller, tror det bare er "jeg vil kose" syndromet... Blir jo så happy når han blir tatt opp. Men siden han er SÅ forkjøla, tett og guggen, så vil jeg ikke la han skrike. Han mister pusten når han skriker for mye,.... November????? Kjære deg, du tror ikke de er ferdig med og streike til den tid, eller?
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg gjorde det sånn her da min var sånn og ble "frisk" (jeg vil kose syndromet er grusomt for sjel og slitsomt i øra) Jeg la henne og sang og satte meg på gulvet og strøk henne på panna. Så gikk jeg til døra, når hun reiste seg opp så gikk jeg bort og la henne og satte meg igjen gikk så utenfor døra så inn ogi samme igjen. såble jeg borte i 1-2 minutt og gikk inn.Da jeg gjorde dette på tredje runden sov hun. Dagen etterpå halverte jeg alt. Så da blir det ikke foreldrepenger eller skattepenger eller hvor får jeg tak i mei tai med bamsefor?
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Den hørets ikke dum ut, skal teste den når han har blitt frisk! Jo, på nav har de mei tai, det bare tar så jævla lang tid før du får dem! Men, streiken blir fastsatt på torsdag, om det blir noen. Blir den langvarig, så henger alt av penger i en tynn tråd... evnt mei tai, alt ettersom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå