Gå til innhold

Naboene våre stjeler posten vår, tøft

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Naboen oppe er veldig dysfunksjonell på alle mulige måter. hun både drikker og er litt løs i strikken, samt eier null sosiale antenner.

Men her er saken da.Det er to postkasser som leder til dette huset. Av og til legger postbudet posten vår i hennes kasse.

Her om dagenventet jeg en viktig forsendelse og fant den i hennes postkasse.

så skulle jeg bare opp og spørre om noe i dag,men hun var ikke hjemme. kom borti en slags krukke som veltet overende på palttingen hennes.

Da jeg løftet den opp så datt det ut et lass med brev. Adressert til OSS!

Jeg tok de selvsagt med meg og åpnet de, gamle regninger fra januar osv. Helt sykt. Og noen fra sist uke.

Kan jeg anmelde henne for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det kan du..

Stjele post er straffbart, og hun vil få en bot for det.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Det er helt sykt! Vi har ikke fått lisens på en studn men sist uke fikk vi en skyhøy en, gjett hva jeg fant idag? Masse lisenser og purringer og alt! Fy faen!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde anmeldt ho tvert. Går jo ikke ann og holde på sånn! Da legger man posten i den kassa det hører hjemme, eller går og leverer den på døra.

Skrevet

Hva med å sette hengelås på postkassa? Drastisk, men det kommer helt sikkert til å gjenta seg.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Poenget er at dette har kommet i hennes postkasse og at hun har lagt det der istedet for å bytte over, sånn som jeg gjør med hennes som kommer i vår.

Skrevet

Da må du ta deg en prat med postbudet å gjøre han eller henne oppmerksom på hvor deres postkasse er, å at det ikke gjøres slike feil igjen.

Skrevet

Jeg hadde hengt på en hengelås samt navnet postkassa, feks: KUN POST TIL LINE HANSEN, KIM NILSEN OG LISA HANSEN-NILSEN. Den lappen hadde jeg satt oppå lokket samt inni lokket på postkassa.

Tror ikke du kommer så langt med å melde henne. Kjedelig når posten blir borte, det har i hvert borti her også.....

Skrevet

Anmelg henne og få lås på postkassa.

Moren min hadde en nabo med alzheimers som hentet posten ørten ganger om dagen. Når det var tomt i hans kasse tok han i andre kasser. Stakkars kona måtte leke postbud hver kveld.

Så de andre naboene skaffet seg hengelåser på kassene sine.

Skrevet

haha..løs i strikken =D

*knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...