mamma til snusken Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg og min kjære har 5 års bryllupsdag førstkommende lørdag. Noen forslag til hva jeg kan overraske han med? Skal ikke ha noen svær feiring...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Barnefri til dagen etter, en romantisk middag og kino?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 gjør noe koselig for bare dere to? Pakk en kurv med god mat og vin e.l. og ta dere en tur et koselig sted kanskje? uansett, gratulerer med 5 års bryllupsdag hva er det for noen "ting" 5 års dagen er da??
mamma til snusken Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Takk for gratulasjonen! Jeg og gubben har det kanonbra sammen, og har fått 2 skjønne gutter (3,5 år og 6 mnd gamle). 5 års bryllupsdag er visst "tre" .....
ayla05 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 hva med å ordne barnevakt de to dagene. du kan da evt kjøpe to flasker god rødvin (eller hvit alt etter hva dere to liker best), fest disse sammen med et hjemmelaget gavekort i midten. det kan f.eks være et gavekort på en helkveld med bare dere to, ut og spise, helkropsmassasje, o.l. evt overrask ham når han står opp med at han skal sette seg i bilen og dere to (uten unger) kjører til et sted som er spesielt for dere. du har på forhånd fikset f.eks piknikkurv eller lignende. og hvis det er et sted hvor dere kan overnatte så fiks en god middag og ha en koselig kveld sammen. hvis du vil kjøpe noe til ham kan du jo f.eks kjøpe et gavekort på en opplevelse som du vet at han har lyst til å prøve men som ikke har blitt prioritert?? gratulerer så masse med 5 års bryllupsdag!! ble litt rotete skrevet her ser jeg, men håper du forstår ideene ihvertfall:)
mamma til snusken Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Takk for mange gode tips. Nå er det sånn at vi ikke har barnevakt for de to søte små i umiddelbar nærhet. Vi har ikke familie her vi bor. Hva kan jeg finne på som ikke krever at vi drar fra ungene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå