Rivjerntilkjeft Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 de røde prikkene med hvit i midten på min sønns kinn? er dette varmeutslett?
Brillemamma Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Høres nesten ut som melke utslett, eller noen kaller det noe annet,men..mange navn på de prikkene.. Er ofte sånn som spedbarn får. Og de skal ikke røres,men gå bort av seg selv:)
påtjukken Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 dattera mi hadde masse melkeutslett, men det gikk over ganske fort egentlig, og det er veldig vanlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå