Gå til innhold

Hvem skal kjefte på meg nå da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de frustrerte anonyme forvist...? ;-) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI, hei§! I går var det en tråd her om at jeg var deg... ha ha ha!

Skrevet

Stakkars :-( Blir spennende å se om de takler å holde det inni seg da, eller om de står frem etterhvert :-)

Skrevet

Jeg må bare spørre, hva snakker dere om? :P

Skrevet

Bah.....

Skrevet

Hehe, ja jeg la merke til det. Akkurat som om jeg ville stått frem som en gamling, hehe...

Skrevet

Bah? Det fjortis-ordet trengs oversettelse ;-)

Skrevet

Bare jeg som følte denne tråden var litt scizofren?

Skrevet

haha;-) Ditt ludder;-)

Skrevet

Lille søtingen ;-)

Skrevet

hehe, nei stå på du luddere!!. Det finnes ikke mange steder hvor man finner så uinteligent svada som det du klarer å lire av deg. Det er rett og slett en fornøyelse å følge med på.

Men du kunne kanskje også vurdere å få deg en hobby av et eller annet slag for du er vel i overkant ivrig her inne?

Skrevet

vent til jeg er premenstruell så skal jeg ta deg, he he. Kun da orker jeg å diskutere med deg...slik som jeg hjalp deg hjelper du meg. Du fikk deg et langt nick ihvertfall....

Skrevet

Hobbyene mine koser jeg meg med på dagtid :-) Og en 11-åring er vel ikke den rette til å avgjøre hva som er intelligent og ikke, hehe...

Lille emberazada eller noe: det var jeg nok litt for uintelligent til å forstå...

Skrevet

ja hehehe, så dum jeg er, det er klart du kan drive med hobbyene dine på dagtid for du har jo selvfølgelig ikke jobb nei :-)

Skrevet

Har merket at du har ikke fått så mye kjeft lenger..hmm..skummelt å være frekk og sinna og ikke være anonym..blir nesten litt kjedelig dette ludderet;)

Skrevet

Nei, litt tidlig å jobbe når småen ikke er 6 mnd engang ennå, synes du ikke? ;-)

Skrevet

Eller så blir det gøyere nå når de virkelig tøffe kommer :-)

Skrevet

kansje du skal over på anonymforum ;) der er det nok mangen tøffe;)

Skrevet

Can't hardly wait;) blir spennende å se..hehehe

Skrevet

Hehe, ja det er det nok ;-)

Skrevet

huff jeg er virkelig skuffet over det ludderet...at du ikke forstod svaret mitt, var ment internt mellom oss to. Du har jo liksom forstått meg før...og jeg har forstått deg. Men det blir vel litt for dypt nå.

later....

Skrevet

Hehe, javel ;-)

Skrevet

Jøss, betyr det at du har en jobb til vanlig?? Noen har gitt deg en jobb og du har evner til å utføre den????? Ja det må jeg si, grattis, det hadde jeg virkelig ikke trodd!! :-)

Hva jobber du med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...