Gå til innhold

Var ikke 5000 myue for denne vognen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt som forlater butikken synker til halvparten av verdi.

men denne vogna er såpass fin at jeg ville gitt halv pris tvert.

Skrevet

5000 var litt mye, det er jeg enig i. Men vogna er jo bare ett år gammel og veldig lite brukt. Hadde glatt gitt 4000 for den om det var en sånn jeg var ute etter.

Bare tull at brukte varer alltid skal gå for halv pris. Det kommer jo an på hvilken stand den er i osv, dessuten er det markedet som bestemmer. Mange som er villig til å betale mer enn halv pris for fint brukte ting som er under/rundt 1 år.

Skrevet

Brukt = halv pris.

Dersom det var rift om den hadde jeg kanskje gått litt over siden den tydeligvis er veldig pent brukt ;-)

Skrevet

Ja, jeg har tilbydd halv pris da så får vi se....

Har veldig lyst på den da.

Skrevet

Jeg syns 3500- 4000 er en passelig pris jeg, hvis det er slik at den kostet 6000 kr ny. Det er bare tull at alt skal gå for halv pris. Det kommer helt an på hvilken stand vognen er og hvor gammel den er. Man selger jo ikke alt for halv pris uansett hvor lite eller mye slitt det er, gjør jo forskjell alt ettersom.

Skrevet

hvis den koster 1000 kroner under butikk pris hadde jeg vurdert å kjøpt den i butikken istdenfor

Skrevet

Akkurat.

Skrevet

Så jo veldig fin ut da...

He he, men må le litt av annonsen. Tror nok vognen er bra, er ikke det jeg mener... Men står at det er så trist å måtte selge vognen, og at den er brukt lenge, mens i en annen setning står det at den kun er brukt i 3 mnd-fra juli hadde de kjøpt en annen vogn... Ikke alltid samsvar i teksten.

men veldig fin vogn da, håper du får den :)

Skrevet

Vi har samme vogn (bare annen farge), og den kostet 7695,- ny for et år siden. Så da blir ikke 5000,- så mye likevel ;) Hvis jeg skulle solgt min nå, ville jeg lagt den ut for 4000,-.....

Skrevet

Jeg synes det er trist å selge ting, selv om jeg ikke bruker dem så mye lenger =) Så kan jo være de liker vognen godt selv om de har en de liker bedre, folk er ofte litt rare når det gjelder vogner =)

Men er soft pink i salg lenger nå da? Hjelper jo ikke at den koster bare 1000 kr mer i butikken om den ikke er å få tak i der...

Skrevet

Jeg fikk solgt vogna mi for 5000,- for et år siden, samme vogn bare i annen farge. Som hun over sier så koster de ikke bare 6000 nye. Det var flere som ville kjøpe den til den prisen.

Skrevet

Ja, jeg reagerte på det jeg og.

Skrevet

Jeg så på denne i sommer og da til 5999,-

Skrevet

Kanskje det var bare sportsvogndelen du så? Det stemmer iallefall i forhold til pris, for bagen koster vel rundt 1700-1800 kr.

Skrevet

Det stod jo at hun hadde brukt bagen lenge.

Noe som i mitt hode hørtes ut som om at bagen var så stor at man ikke trenger å bytte etter et par mnd.

Og siden de hadde en vogn i tillegg så ble kanskje Emmaljugna vogna kun brukt hjemme som sovevogn??

Skrevet

Jeg betalte 8100,- for min edge, inkludert en stelleveske. Så de koster nok mer enn 6000,- nye.

Er ikke enav de andre modellene som ligner du har sett til 6000,- da? Er jo den billigmodellen som ligner, smart eller hva den het..

Skrevet

Kan det være den jeg har sett ja... :-( obs !..... Hm.. må undersøke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...