Gå til innhold

Ligner bare dine på deg eller partneren din?

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Datteren vår ligner skremmende mye på meg som liten, har alle mine trekk, men fargene til pappaen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to gutter ligner veldig på begge to på hver sin måte. Veldig rart egentlig ;-)

Skrevet

Da han var helt ny var han en god blanding av oss begge. Nå er det nesten bare pappan igjen :)

Skrevet

Sønnen min er en godblanding mellom meg og sambo. Han ligner på begge samtidig....hehe. Alle sier det!

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Jenta vår lignet masse på pappaen de 6 første ukene, nå får vi ofte "morsomme" kommentarer som "Er du bare laget av mammaen din du da? " etc. Jævlig kult for faren.

Skrevet

Gutten min ligner foreløbig bare på meg. Han blir 2 år til høsten.

Lyst hår, blå øyne og bare trekk fra meg.

Faren er mørk i håret osv.

Skrevet

Eldstegutten er sin far opp ad dage, hender jeg ser trekk fra meg også, men veldig lik pappaen. Mellomste er mest lik meg. Tredjemann ligner igrunnen ikke helt på noen, men litt på alle i familien likevel. Han er bare seg selv han, og det er noe absolutt alle passer på å kommentere også ;-)

Skrevet

Eldstemann er en god blanding, minsten er en liten miniatyr av meg bare i guttekropp. Hender en gang innimellom at man kan skimte noen trekk fra faren da...

Skrevet

Ho har faktisk det beste fra oss begge. Eit skikkelig klisjesvar. =P

- min augenfarge, augenvipper og bakhode

- pappaen sine legger, tjukkelse på håret og ansiktstrekk

- leppene til tante

- blond i håret, men det var me begge som små

- det gode humøret til pappen

- utålmodig som mammo

Kva feiler msn din?

Skrevet

Mini og pappan kom og besøkte meg på jobben i dag, dette var tilbakemeldingene:

"Oi ikke vanskelig å se hvem han ligner på nei, prikk lik deg jo" (meg altså)

"Her var den en som var lik på pappan sin ja!"

"Jeg syns han er en fin mix av dere begge jeg, ser trekkene fra dere begge to"

Klokere? hehe...

Skrevet

Mini her er nok mest lik min familie, samtidig som han ligner sambo sin og. Før var han sin fars familie opp ad dage, nå blir han mer og mer lik meg og min far synes jeg..

Skrevet

Min er så og si helt identisk kusinen til sin far. Så da må hun nok ha det meste derfra. Jeg ser ingen likheter med meg.

Skrevet

Lillegutt er veldig lik pappaen sin, men har blitt litt mer lik meg (som lita) i det siste. Heldigvis er pappaen en knakende kjekk kar ;-)

Skal bli spennende å se om mine gener blir "overkjørt" hos nestemann også.

Skrevet

Meg med trekk fra far ;) helt lik pappaen sin som nyfødt.

Skrevet

Finner både personlighets trekk og yttre trekk som er like begge :-)

Nesten slående til tide hvor vanvittig god blanding jentene er...

Feks: 2 1/2åringen har min utadventhet og pappans rastløshet, mine trekk, men pappans øyne.

1åringen har pappans folkskyhet og min ro til å pusle med ting lenge av gangen igjen...så jentene er noen artige motsetninger og har arva mye fra begge parter.

Guttungen han er bare min biologisk og har ikke noe far, så han er derfor kun lik meg også ;-) Min lille mannlige koning som har arva onklenes personlighet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...