Gå til innhold

Noen her inne som har prøvd nutrilett???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket det eller? har planer om å bruke det i 2 uker, for å få en pangstart på slankeing....Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og kommer aldri til å prøve det heller. Vil ikke gå i den fella. Sverger til Grethe Roede dersom jeg trenger en pangstart.

Skrevet

Har prøvd det, men ikke slik de sier at det skal brukes. Brukte det sist jeg slanket meg, men da drakk jeg den sjokoladegreia 2 ganger om dagen. En gang kl 10 også kl 14. Spiste 2 knekkebrød kl 8, 12, 16, og 18. Gikk da ned 1 kg i uka. Har aldri bare brukt det, for tror du da vil rase opp i vekt igjen når du starter med normal mat igjen. Gikk forresten ned 16kg på 4mnd.

Skrevet

jeg gikk på nutrilett i fjor og gikk ned 10 kilo på 2 mnd, men så kom studietiden og gikk de temmelig fort opp igjen. det virker, men man må gå gradivs over til vanlig mat.. kommer til å bruke det neste gang jeg skal slanke meg. f.eks etter fødsel.

Skrevet

Nutrilett og alle disse turboslankekurene er bare svada! Jeg prøvde meg selv på Cambridge-kuren for noen år siden. Man kan like gjerne kun drikke vann og ta kosttilskudd i stede for å sløse bort pengene sine på det tullet der. Det er mye bedre, både for en selv og kroppen, om man heller legger om livsstilen. Det viktigste man gjør er å spise frokost innen en time etter at man har stått opp. Da får man i gang forbrenningen. Og det er selvsagt viktig å drikke masse, mosjonere og ikke spise for mye.

En "slankekur" som ei venninne av meg har hatt god nytte av er veldig enkel. Hun skrev opp alt hun spiste i løpet av en dag - for eksempel 1 brødskive til frokost, det og det til lunsj, middag og 1 brødskive til kveldsmat. Et eksempel bare.. Så begynte hun å mosjonere - gå raske turer tirsdag, torsdag og lørdag. Aerobic-trening (eller lignende) mandag og fredag. Et eksempel bare det også. Hun raste ned i vekt, med 1-2 kg pr uke ved å begynne å trene, samtidig som hun holdt seg til sitt vanlige kosthold. Og etter hvert som hun følte at hun nådde ønskevekten, spiste hun et måltid til hver dag. Og vekten har holdt seg stabil etter det. Mye bedre enn disse svadakurene!

Skrevet

pulver slanke kurer er ikke bra. for min del så var det roten til aldt vondt. begynte me en pulverkur,og endte opp med spiseforstyrrelser. har kåmet meg over det nå. min metode for og gå ned i vekt eg ikke godterier og søtsaker i uka,kun på lørdag. spis mindre fett(fx tynnere lag me smør på brødskiva) og bruke mere vita hjertegod olje. sykler til jobb,og spiser meg bare mett til middag og ikke stappe mett:)

Skrevet

Det eneste du oppnår med en slik pangstart, er å tape muskelmasse i stedet for fett. Sats heller på det eneste som virker: balansert og sunt kosthold, kombinert med en blanding av styrke- og kondisjonstrening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...