Giftmamma med2jenter Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 vi er 4 stk som skal spleise, men trenger tips..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hvem er det aaaa? Hihi.. Hm. Jeg trenger også tips, gave til kristin! Hehehe... Skal vi se. .. *gruble'
Giftmamma med2jenter Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 det er til karine til l-h:) ho har bursdag på lørsdag:) Kristin..hehe, det er jo en stund til, så langt frem i tid orker jeg ikke tenke..hehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Er kanskje i juli det ja, hehe. Karine ja, da ble det brått verre:P
Mersa og gutta <3 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg blir alltid veldig glad for shampo og balsam, bruker Sebastian og det er dyrt! Men bør jo bestille fra nett, blir billigere da, rekker kanskje ikke det før helgen... Renseprodukter, god ansiktskrem, sminke Klær fra en butikk hun liker godt. Sko eller gavekort på sko Kinobilletter Har hun noen hobby? Liker hun å lese?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå