Gå til innhold

Har det blitt bestemt noe ang kontantstøtta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så mye prat på om kontantstøtta skal fjernes eller økes i det siste. Men jeg har ikke fått med meg om det har blitt noe vedtak rundt det. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har blitt bestemt noe, i å med at jeg ringte NAV her om dagen ang. når vi kan søke om kontantstøtten osv. å da sa hu ikke noe om at den var borte hvertfal.

Tror de skal få til full barnehagedekning før de i det hele tatt kan tenke på å fjerne kontantstøtta.. Hvis ikke er det jo bare helt på tryne..:-)

Skrevet

Nei, det går jo ikke an. Jeg bare håper at den ikke blir fjernet før til neste høst i såfall! For jeg skal være hjemme med mini ett år til, og da har vi regnet med kontantstøtta i inntekten. (Leste i et annet innlegg her at det skal bli lovpålagt med rett til bhg.plass fra 1. jan. 09 eller noe i den duren)

Skrevet

Nei ikke sant..

Jeg skal også være hjemme med gutten vår i hvertfal ett år til, så den kontantstøtta har vi liksom regnet med i regnskapet da.. :-)

Skrevet

åh det høres bra ut, skal mest sannsynligvis være hjemme med snupp til januar 09. (har ikke fått bhg plass)

søkte om plass, for å evnt kunne søke perm fra plassen... Syns det var litt tidlig å sende han når han er 10 mnd, og i tillegg med disse søvn greiene så tror jeg ikke at jeg vil fungere i jobb dessverre:(

Skrevet

Synes forslaget til FrP var bra jeg. De foreslo å øke kontantstøtta til 5000,- for 1 åringer og 4000,- for 2 åringer. Hvis det hadde gått igjennom, så hadde de ikke trengt å stresse med å lage masse nye barnehageplasser, for da hadde flere hatt råd til å være hjemme litt til.

Skrevet

Sorry...det var IKKE FrP, men KrF...

Skrevet

Oy det har jeg ikke fått med meg!

Det er jo egentlig en genial tankegang...

KrF har jo stått på for kontantstøtta når det har blitt motgang mot den, å de lovte å stå på som bare det denne gangen også, så vi får krysse fingrene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...