Gå til innhold

MILDRI...her er jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne holde samtalen unna IKM uke 24, kan lage en egen tråd her..hehe hvis du vil da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bor hen da?:)

Skrevet

Å! Jeg håper så sinnsykt at spiren sitter denne pp, haha, utålmodig før jeg har begynt. Alltid hatt lyst på barn, og har som deg funnet den jeg vil gifte meg med å ha barn med. Vi har kjøpt hus (han har kjøpt, og jeg har kjøpt meg inn etterpå), men hunder og katter, det har vi dessverre ikke (ennå). Men, om den sitter nå, og vi er gravide i begynnelsen av sommeren, da blir det problematisk med tanke på å ikke kunne si noe til noen innen tre måneder har gått! Er jo midt i ferien og alkoholen og diverse sene kvelder med bål, kos og øl. Håper spiren sitter, så får vi heller bli eksperter på å helle vin i sjøen og be bartenderen helle claustaler i øl-glasset. Men, nå høres det jo ut som om jeg er DEN drankeren. Hehe, det er jeg ikke. Men jobber i serveringsbransjen ved siden av studiene, og da er det en del billig champagne om sommerenb etter hva jeg har erfart. Vi har ingen nære, felles venner med små enda. Vi blir faktisk de første. Jeg har en god venninne som er 26 år og tobarnsmamma (4 og 2 år) og hun har det så topp! Hun står for meg som et forbilde, hun ramser bare opp positive sider ved å få barn før du er tredeve og ferdig utdannet. :)

Skrevet

Vi bor i aurskog-høland, 20 min fra lillestrøm;) tenkt på det selv, men det får vi ta som det kommer, hvis den sitter for meg nå så sliter jeg litt mer med å si nei til alkohol i utdrikkningslaget mitt og bryllupet mitt, men men skal nok finne på en grunn, har begynt smått nå å slutte å drikke da så ikke det plutselig er en fest jeg ikke drikker på...men jeg fester ikke så veldig mye hel da så kjempe problem er det ikke..vi har heller ingen nærme venner, men har møtt igjen en gammel kollega som bor rett bort i gata her og hun har to barn hun å, er 26 og har en på 7 og en på 1,5..hun også synes det er topp, har fortalt til henne at vi skal prøve da så hun er like gira som meg, og like utålmodig som deg og meg hehehehe....når har dere tenkt giftemål da?

Skrevet

Han er supergira på giftemål, er jeg som holder igjen. Vil vente et par år. Blir mye med alt på en gang, syns jeg. Og dessuten har vi ikke vært sammen sååå lenge, så mye med både baby og giftering innen andre året er omme, liksom;)

Må spise middag nå, logger nok inn senere i kveld! Er så utålmodig, dermed topp å ha noen å "henge" med i prøveperioden, og gjennom hver syklus, som forhåpentligvis bare blir denne ene;O)

Skrevet

ok jeg må køye snart jeg, var oppe 0430 i dag, men fri i morra så stikker innom her hele tiden, pluss skal jobbe to netter nå, så da har jeg fri dagen og litt av kvelden så er vel her inne endel da å hihi..ja deter kjempe gøy å ha noen som man kan "henge"med her inne og ja får håpe dte blir bare denne pp..krysser fingrene..klemz

Skrevet

Hei mildri...hatt en fin dag? det har jeg...vært flink å trent i dag en skikkelig økt, også har jeg tatt solarium deilig...lurte på hva du/dere gjør i forkant av det å få barn?? evt piller, trening, kosthold?? greit å høre hva andre gjør å:) ellers alt bra med deg? gleder deg til helgen? eller har dere begynt allerede..tihi..? du gjør i kveld da? skal snart legge meg jeg da, tenkte å sove ett par timer før jeg skal jobbe natta i natt..:(

Skrevet

Hei Hei mildri...er du her i dag? klemz

Skrevet

Hei min venn! Koselig å høre fra deg. Leser til eksamen om dagene, har en kjempestor dritt-eksamen (ikke veldig moden ordbruk, men er sånn det føles..) tirsdag 27. mai, samme dag som antatt el-dag! hehe!

Nå skal vi spise middag. skriver igjen om, en liten time:)

Skrevet

dytter:) pc min klikka her om dagen så fikk ikke logget på igjen etter du hadde spist, unnskyld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...