Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Vi har to tette jenter på 20 og 9 måneder. Eldsta sover på eget rom og minsta sover fortsatt hos oss. Vi har bare ett ekstra soverom til barna akkurat nå, og jeg lurer på om det er tide for minsta å flytte ut rett og slett. Men hvordan er det å ha 2 små barn på samme rom? Blir det bare sirkus eller har de godt av/blir tryggere av å ha hverandre? Setter stor pris på deres erfaringer! )
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Håper noen svarer, for jeg lurer på det samme;)
2julibarn Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hei, vi har også to barn der den minste fortsatt ligger på våres soverom pga plass-mangel. Har forsøkt å ha begge barna på samme rom, men da klager elstemann på at minsten vekker henne. Vi har derfor valgt å la størstemann ligge i fred. Det fungerer sånn noenlunde siden vi bærer (!) sprinkelsenga til minstemann ut på gangen når vi skal ha en liten hyrdestund... Det er 3 år mellom barna våre. Vi har imidlertid bekjente som har to tette og barna på samme rom, og det fungerer kjempebra. Helsesøster anbefalte også dette for oss. Det er bare å prøve for de som lurer! Men prøv mere enn en natt, siden de må venne seg litt til det. Husk at barn har delt rom i alle tider...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kan ikke egentlig svare fordi jeg bare har et barn. Men jeg delte iallefall rom med broren min i ti år, og det gikk kjempefint. Vi fikk stor respekt for hverandres eiendeler, noe som vår søster som ikke delte rom har. Det er bare moro, særlig når man er små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå