Gå til innhold

masse kynnere og murringer i ryggen i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jm i dag og fortalte at jeg ble så hard på høyre side i magen flere ganger om dagen ( jeg trudde det var ryggen til bebisen siden den ligger med ryggen der) men det viser seg at det er kynnere...hadde flere når jeg var der i dag....og i stad så fikk jeg en rar følelse i ryggen som ikke går bort, murringer...trur jeg da....og nå har jeg hatt konstant hard mage i hele kveld...begynte å ta tiden på de, og det var 4-5 min mellom hver kynner...dabbet litt av nå da...men hvis det er rier, er det da over hele magen? det jeg har en kun på høyre side..magen blir helt deformert og..hehe...er det noe på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også termin 1 juni:-) Og har hatt mase-rier i 2 uker nå, men det går alltid over... Hadde murringer i ryggen tidligere idag, men gikk over ja.. Kynnere er helt vanlig, men når de blir vonde så er det mer som mase-rier... Mine rier satt i ryggen sist jeg fødte, så dette kan variere litt. Jeg hadde ingenting i magen, selv om jeg hadde vært plaget med kynnere hele svangerskapet nesten..

Skrevet

så dumt da..hehe..jeg som ble litt optimist nå...men dt hadde vært for godt til å være sant..hehe

Skrevet

Jeg også tror hver gang jeg kjenner noe annerledes at: Yes, nå er det i gang! Det er veldig spennende! Håper vi slipper å gå så lenge:-) Jeg gikk to dg over termin sist.. Kan jo være at noe er på gang med deg! ?

Skrevet

hadde ikke gjort noe det..hehe...men det er vel for godt til å være sant..hihi...blir spennende å se da hvem av oss som føder først..hehe..er førtsegangs jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...