Gå til innhold

Dere som har barna på samme rom, trenger deres erfaringer...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to tette jenter på 20 og 9 måneder.

Eldsta sover på eget rom og minsta sover fortsatt hos oss.

Vi har bare ett ekstra soverom til barna akkurat nå, og jeg lurer på om det er tide for minsta å flytte ut rett og slett.

Men hvordan er det å ha 2 små barn på samme rom? Blir det bare sirkus eller har de godt av/blir tryggere av å ha hverandre?

Setter stor pris på deres erfaringer!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det er topp for barna å dele rom! De føler samhørighet og trygghet.

La de dele rom, det er en berikelse:)

Skrevet

Det har fungert helt fint. Innimellom girer de hverandre opp, men det er ikke ofte.

Skrevet

Vi har hatt ungene på samme rom fra mini var 6 mnd. Da var storegutt knappe 3 år. Nå er de 2,5 og 5 år. De storkoser seg sammen, sirkusøktene tror jeg jeg kan telle på en hånd. Bare gode erfaringer herfra, hvertfall.

Og ja...vi legger dem samtidig når det er barnehagedag neste dag, mens på fredag og lørdag får storegutt være litt lenger oppe.

Skrevet

Her deler mine på 2.5 år og 8 mnd rom, har gjort det i snart 3 mnd.

Det går kjempe bra, fått en helt annen trygghet mellom dem og det er ikke like stas å komme inn til oss mere heller;)

Skrevet

Mine to har delt rom siden minsten var 7 mnd og storebror 2 år. Det går stort sett veldig bra. Eneste aberet er at de ofte vekker hverandre tidlig om morgenen... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...