offisersfrua Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Og navnet ble Mie. Hva synes dere? Skulle gjerne hatt et mellomnavn også, noen som har et godt forslag som passer sammen med MIE??
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Mie er fint! Enkelt og greit. Jeg liker Anine veldig godt, kansje det kunne vært et passende mellomnavn!? Men det må så klart passe til etternavnet også da! Lykke til med jenta deres!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 det er et kjempe fint navn, hvis jeg skulle få jente (veit ikke kjønn) så ville jeg at hun skal hete mie christine..men sambo er ikke helt enig da..men det er et kjempe fint navn
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Mie er et kjempefint navn det da.. Trenger ikke noe mellomnavn til det, for det er fint i seg selv... Men det er min mening da...
La vita è bella <3 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Veldig fint navn:) Jeg kommer ikke på noe mellomnavn, men Else-Mie har jeg hørt før, det synes jeg er fint.
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Mie Amalie er en ikke så verst kombinasjon. Gratulerer med navnevalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå