Mø schæl! Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Da jeg skiftet på jenta vår på snart 3, så jeg at hun var godt dekket av mange, mange røde prikker på beina, rumpeballene og bittelitt av ryggen. Hun var trøtt og irritabel (men var rett før leggetid). Da jeg skiftet på henne rett før hun la seg, syntes jeg utslettet hadde avtatt noe. Var nettopp inne og kikket på henne, og jeg ser noen få røde prikker på beina og litt på nedre rygg, men virker ikke så mye som i sted! Hmmm, tenker på barnehage imorgen, dersom dette ER vannkopper, bør hun vel holdes hjemme fra første stund? Tenkte også litt på den 4. barnesykdom, men hun har ikke hatt noe feber. Noen erfaringer der ute :-)?
værærli.no Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det pleier å komme vannblemmer på disse prikkene ganske fort om det er vannkopper. Hvis ikke så er det bare den tredje/ fjerde/ eller femtebarnesykdomen. Men se etter tempen hennes og vær obs, Forsvinner de litt etter litt, så er det ingen fare;-)
susemor-3 små Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hvis det er vannkopper ser du det med en gang i morgen. Da er utslettene blitt større og flere. Da må hun holdes hjemme ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå