ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Min første dag i sist mens var 29. april, så jeg venter egentlig mensen neste uke. men jeg har hatt ubeskyttet samleie hele denne mnd, omtrent hver dag, når vil eventuelt graviditetstesten være positiv?? Vil så gjerne bli gravid, og tester meg ofte, men den er bare negativ Føler jeg har flere av graviditetssymtomene.... på forhånd takk
Babyønske �� Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 3 dager før mensen testet jeg svaaakt positivt. Hadde egentlig ikke noen symptomer som gjorde at jeg hadde mistanke, men fikk det plutselig bare for meg at jeg ville få positiv test. Eneste jeg hadde merket var litt murringer i magen. Hadde ømme bryster også, men det hadde jeg hver mnd mellom eggløsning og mens så tok det ikke som tegn. Så symptomer trenger man ikke nødvendigvis ha. Jeg hadde i grunn flere symptomer alle de mnd jeg ikke var gravid, enn nå når jeg ble/er gravid. Nå er jeg i 8. uke og har fortsatt bare ømme bryst + litt kvalme. Og hvis du ikke skal ha mensen før neste uke tester du alt for tidlig.
ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 tusen takk!! jeg har også slike murringer hele tiden, og særlig hvis jeg sitter fremoverbøyd... da skal jeg prøve å holde meg til neste uke
lykkelig78 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 testet negativ 3 dager før ikm, og svakt positivt på ikm. så ble de sterkere og sterkere
prins06+2til Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 testet positivt dag 20 i syklusen min. det vil si 5 dager før ikm for meg.
svanemamma Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Testet svakt positivt 2 dager før ikm (på kvelden) og knallsterkt på ikm (både vanlig cb og cb digital).
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Testet negativt på dag 26 og positivt på dag 31. Er usikker på når jeg skulle hatt mensen, men ca dag 27-29, tenker jeg. Vet om noen som tester hver dag etter eggløsning (!), men det er nok litt håpløst...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Da er altså dag 1 første dag av siste mensturasjon. Lykke til!
blå og rosa+lillebror Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 testet først negativt på ikm, så testet jeg positivt 4 dager etter ikm, altså 4+4
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Hehe.... i dag. 6+5. Har ikke hatt stabil syklus siden fødsel i juni i fjor og har definitivt ikke prøvd på å få barn. Men den siste uken har jeg vært sinnsykt trøtt, morgenkvalm og ømme bryster. Så i dag tenkte jeg at hmm... jeg får ta en test bare for å avkrefte tankene mine... Vel testen viste et klart kryss med en gang.. Ikke akkurat det jeg hadde ventet meg. Men den lille er absolutt velkommen.. Håper magen vokser sakte slik at jeg passer brudekjolen min i slutten av juni. Er da 12 uker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå