MaMibaby Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 det lukter ille fra øret til lillemann på tre mnd. han gåter en del, men det virker ikke som han har feber. er dette ørebetennelse? skal ringe legen i morgen tidlig. noen råd i mellomtiden?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Ja, ring legen.. Uff, det gjør jo så vondt! Man kan ha ørebetennelse (og vondter i øret) uten feber.. Stakkars liten. Jeg ville ikke gjort så mye før jeg har vært hos legen og de har sett på det. Virker det som om han har vondt og sover mindre? Isåfall hadde jeg gitt han noe for det tror jeg.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 prøv å hev hodet når han skal sove og pøs på med saltvannspray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå