Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det lukter ille fra øret til lillemann på tre mnd. han gåter en del, men det virker ikke som han har feber. er dette ørebetennelse? skal ringe legen i morgen tidlig. noen råd i mellomtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ring legen.. Uff, det gjør jo så vondt! Man kan ha ørebetennelse (og vondter i øret) uten feber.. Stakkars liten.

 

Jeg ville ikke gjort så mye før jeg har vært hos legen og de har sett på det. Virker det som om han har vondt og sover mindre? Isåfall hadde jeg gitt han noe for det tror jeg.

Skrevet

prøv å hev hodet når han skal sove og pøs på med saltvannspray

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...