Gjest Mylian *2pp* Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 "skotrem i trynet" ""pakkiser" får så mye spenn" osv.. blir helt matt jeg. Det er helt sykt hvor mye penger noen tror trygd er. Sykt at folk tror "pakkiser" får så sykt mye mer enn en selv. Drøyt og latterlig.. Ganske morsomt egentlig :-)
værærli.no Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 trangsynte mennesker! Dårlig oppdragelse ...haha!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Ja, det mest tragiske er at disse idiotene får videreføre holdningene sine til uskyldige barn... Og det pinlige er jo at de som kommer med sånne utsagn oftest er de som higer etter trygd selv :-S
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Ja, jeg blir helt flau på deres vegne, ikke bare mangler de en god slump empati og kunnskaper, de skryter av det attpåtil. Hadde vært flau jeg...
piano♫ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Trist. Noen uttalelser er virkelig hårreisende. :-(
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Vi får bære litt over med dem. Uvitenhet er alltid litt trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå