Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 www.xango.com det er ein juice, som er lage tav mangosteen frukten. en frukt som er brukt som medisin i Thaliland i mange 100 år.. helt fantastisk.. hjelper mot alt muligt.. søvn, psoreasis,brannskader, leddgikt.. man må være med i ein klubb for å få tak i denne..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 xango.. nei. det slutta vi med. var alt for dyrt å holde på med. å vanskelig å få tak i folk! tjener du noe på det HI? synes du produktet virker?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 eg tjener litt på det, men har bare vore med i 2 mnd.. men har en god del folk under meg, så pengene er på vei.. ja, det virker på meg. sover mye medre, å hadde psoreasis i hodebunnen, men den er helt borte.. hvor i landet holder du til?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 hvordan blir man "selger" av dette da? å hva koster en flaske?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 man blir "selger" av å få andre med inn i det.. kjøper 4 flasker da koster dte 900 kr.. å når du har fått med flere å dei får med flere igjen, så tener du en god del penger.. men viss du vil bli med i det, så må du ta kontakt med noen som holler på med deg.. så viss du er interisert så kan du sende meg pm. så kan eg få leder til å ringe deg å forklare alt dette.. HI..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Pyramide, ja... men sånn "later-som-det-ikke-er-pyramide" Hater når folk jeg kjenner plutselig skal bli selgere istedetfor venner.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 dette går gjennom den norske stat å den norske post. så er IKKE pyramide..
Ikkelektuell Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 "Den norske stat"? Hva faen har staten med det der å gjøre? Stikk på nærmeste asia-marked og kjøp frukten i stedet. Billigere og mindre lyssky.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 det er jo helt klart en slags pyramide. bare vi kaller det, stream line.. hehe.. holder til i trøndelag jeg. men har ikke tid til å holde på med dette, man må ha tid, og et nettverk for å få det til å gå rundt.!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 er lett å få med seg noe eldre damer på dette.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå