Gå til innhold

er det noen xango damer her da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.xango.com

det er ein juice, som er lage tav mangosteen frukten. en frukt som er brukt som medisin i Thaliland i mange 100 år.. helt fantastisk.. hjelper mot alt muligt..

søvn, psoreasis,brannskader, leddgikt..

man må være med i ein klubb for å få tak i denne..

Skrevet

xango.. nei. det slutta vi med. var alt for dyrt å holde på med. å vanskelig å få tak i folk! tjener du noe på det HI? synes du produktet virker?

Skrevet

eg tjener litt på det, men har bare vore med i 2 mnd.. men har en god del folk under meg, så pengene er på vei..

ja, det virker på meg. sover mye medre, å hadde psoreasis i hodebunnen, men den er helt borte.. hvor i landet holder du til?

Skrevet

hvordan blir man "selger" av dette da? å hva koster en flaske?

Skrevet

man blir "selger" av å få andre med inn i det.. kjøper 4 flasker da koster dte 900 kr.. å når du har fått med flere å dei får med flere igjen, så tener du en god del penger..

men viss du vil bli med i det, så må du ta kontakt med noen som holler på med deg.. så viss du er interisert så kan du sende meg pm. så kan eg få leder til å ringe deg å forklare alt dette..

HI..

Skrevet

Pyramide, ja... men sånn "later-som-det-ikke-er-pyramide"

Hater når folk jeg kjenner plutselig skal bli selgere istedetfor venner.

Skrevet

dette går gjennom den norske stat å den norske post. så er IKKE pyramide..

Skrevet

"Den norske stat"? Hva faen har staten med det der å gjøre?

Stikk på nærmeste asia-marked og kjøp frukten i stedet. Billigere og mindre lyssky.

Skrevet

det er jo helt klart en slags pyramide. bare vi kaller det, stream line.. hehe.. holder til i trøndelag jeg. men har ikke tid til å holde på med dette, man må ha tid, og et nettverk for å få det til å gå rundt.!

Skrevet

er lett å få med seg noe eldre damer på dette.. ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...