dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hun har så vondt stakkars liten og paraceten varer i fire timer.... nå får hun denne dagens tredje tablett, men hva gjør vi i natt da da??? må jeg være våken i natt??
Næsningsfrua Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Nå har ikke jeg all verdens erfaring med øreverk, på 16 1/2 år med barn har jeg hatt det en gang i huset, for en mnd siden. Det var så ille at vi måtte på legevakta, han hovna opp i ansiktet stakkar. Og vi fikk antibiotika. Men legen sa at det var bare å pøse på med paracet, og ikke minst nesespray. Og å sørge for at det var sterk nok dose, altså ikke for svake paracet feks. Så jeg hadde nok gitt henne en til i dag, men det er meg. Og du skal da ihvertfall ikke være oppe i natt, du har da vel bruk for den søvnen du kan få! Pappaer er duganes til slikt vettu!
Plutseliten :) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Uff stakkar liten Det tar noen dager,og til evt trommehinnen sprekker.Da går vondten over. Gi paracet i natt også,og hodet hevet og nesespray vet du sikkert alt om. Synes dere burde kontakte legen i morgen jeg,om hun ikke er bedre. God bedring til lille vennen,og en god klem til mamman
tebekaa Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Er enig med Næsning her, og jeg har erfaring både som ørebarn selv og med store-snuppa som akkurat gikk klar av øre-operasjon da hun var liten. Ørebetennelse er noe av det vondeste som fins, og det er garantert mer skadelig å la lille vennen gråte seg tett enn å forebygge med paracet og nesedråper og saltvannsdråper. Det er min mening, men må påpeke at jeg IKKE er skolert i medisin da, bare veeldig erfaren med akkurat dette. Håper trykket letter snart for godjenta da, så hun får sove uten å ha vondt og så mammahjertet får det litt bedre også:-) God bedring-klem fra meg
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 takk for svar, for jeg har fått den samme beskjeden om drtgreigutten for noen år siden, men jeg tror han var mer enn to år... men ja, da er vi enige du og jeg... så håper jeg at hun ikke blir narkoman i løpet av natten.... uff jeg tenker sånn på plutslitengutten nemlig, men det er jo noe annet....
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Nå var det jo plutselig mange som hadde svart :-) så snille dere er... hun blir nok bedre snart, for hun kvikner virkelig til når paraceten virker, og hun er ikke slapp det er bare fryktelig vondt med en gang tabletten ikke virker mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå