ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Min første dag i sist mens var 29. april, så jeg venter egentlig mensen neste uke. men jeg har hatt ubeskyttet samleie hele denne mnd, omtrent hver dag, når vil eventuelt graviditetstesten være positiv?? Vil så gjerne bli gravid, og tester meg ofte, men den er bare negativ Føler jeg har flere av graviditetssymtomene.... på forhånd takk
Attekattenoa Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Når har du IKM? 27.mai? Er nok litt tidlig å få positiv test ettersom du bare er cirka 6 dager etter EL (hvis man går utifra en syklus på 28 dager og EL ca midt i). Jeg testet positivt i dag, venter mens på torsdag, så fikk altså positivt tre dager før IKM=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå