Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg flytta til ny by dagen etter jeg fant ut jeg var gravid, gikk fremdeles på universitetet og jobbet litt deltid...ny by, måtte finne meg ny jobb, fikk 100% jobb som innleid vikar og jobbet 7 mndr før jeg gikk ut i permisjon...jeg gjorde så god jobb at jeg vil få fast jobb i firmaet når jeg har lyst til å komme tilbake etter permisjon som går ut i august på mine premisser..så da har jeg valgt å komme tilbake 40% frem til tulla skal i barnehage som vi har søkt fra 1.1.09 (hvor det også da blir lovpålagt med rett til barnehageplass) pratet litt med nav da jeg var innom og leverte brev om pappaperm de to dagene jeg da skal være i jobb etter endt permisjon, hvorpå han jeg pratet med sa jeg da hadde krav på dagpenger..dette fordi jeg kom til å jobbe under 50% av tidligere 100% stilling, samt at jeg stod mellom 2 jobber på en måte...så da kommer jeg til å få lønn 40% fra jobben og 60% dagpenger etter endt fødselspermisjon frem til tulla kommer inn i barnehage....og siden jeg da går rett fra fødselspermisjon er det bare 3 dager overgangsfase til dagpenger..og jeg som frem til nå har spart og spart for å kunne ta ulønnet permisjon for å være hjemme med tulla til hun fikk barnehageplass... Jeg føler meg som verdens heldigste...er det rart?? :D:D:D
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 så flott! deilig når ting klaffer sånn! her går det stort sett andre veien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå