Gå til innhold

Hjelp?!? Brun utflod! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+4 i dag, men på fredag (16.mai) hadde jeg litt lys brun utflod i trusa, va kanskje litt over en teskje og det har ikke kommet noe mer siden den dagen. Hadde stikkinger/småvond i magen hele den dagen også, med jevne mellomrom, men det var igrunn mer ubehagelig enn vondt. Er bare så redd for at noe har gått galt. :(

Har fortsatt symptomer som tretthet, veldig ømme pupper og er småkvalm.

Var forresten hos legen i dag, men eneste svaret jeg fikk da jeg nevnte at jeg hadde hatt litt brun utflod var at siden jeg fortsatt hadde symptomer så er jeg fortsatt gravid. Følte liksom ikke at jeg fikk et skikkelig svar. Ikke ville han måle noen hcg verdi eller noe sånt heller. :/

Noen med erfaringer her?? Er så bekymret :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte legen min om den typen utflod og han sa det var helt normalt:-)

Skrevet

Hei. jeg hadde det samme, og alt har gått bra så langt alikevel:-) Er nå i uke 31.

Lykke til videre.

Skrevet

Jeg hadde det samme. Brun utflod, så forsvant det og kom igjen etter en uke. Jeg var veldig bekymret, så fikk henvisning til UL. Alt var bra. Hvis du er redd, be legen om henvisning med en gang, for det er ofte litt ventetid (jeg fikk time etter en uke).

Det er nok i orden, men ikke noe gøy å bekymre seg!!

Skrevet

Dette er helt normalt og veldig vanlig. Hvis du har hatt sex dagen før eller tett oppi så kan det være årsaken. Slimhinnene i underlivet blir veldig tynne når man er gravid og litt for heftig kos i halmen kan medføre ganske store blødninger som er helt ufarlig. Jeg hadde en skikkelig styrtblødning natt til 18 mai uten å ha hatt sex på LAAAANG tid og like vel mente legen at det kunne være en blodåre som hadde sprukket, men muligens pga at jeg hadde vært ute å flydd.

Skrevet

nå er jeg 10+4 å har slitt med brun utflod helt siden jeg var 5 uker på vei.

har vært hos legen flere ganger å var hos jordmor i går, det er helt normalt sier de begge to!

jeg har symptomene ennå så da må jeg jo bare stole på at de har rett, selv om jeg er veldig redd og bekymra :(

men legen har faktisk sykemeldt meg slik at jeg kan roe meg ned og slappe av, jobber i bhg å der er det mye løfting og opp og ned, så tror nok det er best at jeg får roet meg ned litt...

jeg har også veldig mye mensmurringer og føler et press i underlivet, men det er fordi at det beveger seg oppover nå i denne tiden og strekkes mye :)

så bare prøv å slapp av, jeg vet alt om hvordan du har det!! det er ikke noe gøy, blir så lei seg og bekymret og frykter det verste! men faktisk så har 20-30 % av gravide slike spor blødinger som de kalte det.

så det går så bra atte :)

klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...