Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hver gang snuppa nesten sovner så gjør ho noe for å få seg selv til å vokne. stikker fingra i øye, drar seg i håret også videre også når ho er våken nok til det så er det å reise seg opp i senga. Normalt sett så legger ho seg pent ned å sovner, og uten at vi er på rommet med ho. men noen dager så har ho bare bestemt seg for å ikke sove, vanligvis tar det 5 minutter for ho å sovne nå har ho holdt på i en halv time. Jeg går inn å legger ho ned å roer ho når ho blir for aktiv, eller hvis ho begynner å gråte ordentlig. Klaging overhører jeg. Men lurer på hvor lang tid det skal ta idag. sist ho hold på sånn så var det 1,5 time før ho til slutt ikke klarte å holde seg våken mer.
Edelweis Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 ja her signerer jeg. mi på 18 mnd, har fått seg ny seng, som hu kommer seg utav, for så å gå å rive ut alle klærne i skuffene sine.. kjeeeempe gøy å måtte sti opp og begynne å rydde der inne om morgenen. i tilegg så la hu seg kl 7 før, så vi hadde resten av kvelden, men nå,, neida.. hal 10, da kanskje hu har sovna, om vi er heldige.. åå, lurer på hvor lenge dette skal fortsette. er ikke gøy dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå