wirm Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 jeg er en jente på 31 år fra fredrikstad som blir student til høsten. Gleder meg, men er litt skummelt.. kjenner jo ingen andre som skal studere, blir spennende med første skoledag.... Jeg har søkt på Høyskolen i Halden avd økn og adm. håper at jeg kommer inn!:0) Noen flere fra østfold/halden her, som kanskje vil bli kjent??
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hei hei!! Jeg studerer ved Høyskolen i Halden. Til høsten begynner jeg på 2 året på førskolelærer.. Blir gjerne kjent med fler:) Kommer egentlig fra Oslo, men flyttet til Halden for å studere. Er alene med en jente på 21 mnd.
shimonie Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jeg skal begynne på siste året på lærerutdanninga til høsten, spansk 1 år. mulig jeg tar de siste 15 studiepoenga jeg mangler og til våren. har en liten knott på snart 7 mnd!
♥Tiny Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg Begynner på førskolelærer deltid i uke 36, men den er samlingsbasert, så er jo ikke på skolen så ofte
*1+1=2 små* Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 jeg er student i halden, går IT og ledelse, har ei snuppe på 8mnd. og vil veldig gjerne bli kjent med flere studenter som har barn! vet at mange treffes tirsdager ved det røde området i bokbiten, står en lapp på en tavle i kantina der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå