Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 jobber deltid etter skole. er ansvarshavende og har 130 kr timen. Er 21 år
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jobber i klesbutikk, har 14 års ansinitet, fagbrev i butikkfag m/markedsføring og varehandel, er 28 år og hadde 145 kr timen sist jeg sjekket.. Har perm nå, så har ikke fått normal lønn ennå.. Vet det har vært lønnsforhandlinger..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jobber 100% og er ansvarshavende, er 29år og har fast lønn på ca.24 000 i månden brutto..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 er butikksjef og tjener ca 62.000,- i mnd. Får dekket bensin og telefon + en del på pensjonsoppsparing, er meget godt tilfreds:-) Har vært utlært i 5 år indenfor denne bransje.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Kan jeg spørre hvilken butikk du er butikksjef i?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 jeg tjener 119,48 i timen å jobber på dagligvarebutikk..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er daglig leder, og har fastlønn på kr 21.000,-. Jobbet i butikk i 8 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå