Gå til innhold

Fytti helsike, nå ble jeg akutt lei hele graviditeten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, altså! ALT er jo ubehagelig og vondt nå! Føler meg fullstappa hele tiden, det drar i magen i alle retninger, stadige kynnere og allslags faenskap. Og jeg er bare i uke 34! Når synker magen?? Får jo ikke puste skikkelig engang.

Jeg er så leileilei! Følte at det begynte å bli ordentlig tungt for en drøy uke siden, og man vet jo at det bare blir verre.

Er i dårlig humør, orker ingenting og alt er bare pyton. Vil være anonym med dette forbaska syteinnlegget mitt, for jeg vet jo at jeg har mye å være glad for. Men akkurat i dag (eller faktisk i noen dager nå) har jeg angra hele greia og lurt på hvorfor jeg utsetter meg selv for dette igjen! Jeg må være brødteit!

Minn meg på å aldri gjøre dette igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi i grunn to, kan ikke skjønne at jeg har utsatt meg for alle disse plagene for andre gang, er i uke 38 og er drittlei og har vondt overalt.

Men jeg gleder meg til alt er over da blir jo tingene bedre (håper jeg ikke for mye nattevå:-) ).

Skrevet

ja det kan være tungt å gå gravid på slutten. Men du er jo snart i mål da :) Jeg er bare 26 uker :) Men plages ikke enda da, men skulle øsnke terminen var litt nærmere. Gleder meg til å møte lillegull :)

Skrevet

Jadda. enda godt jeg ikke er alene. er i uke 31 nå, og magen har sunket litt, men er fortsatt tungt å puste. ikke finner jeg noen stilling jeg klarer å hvile i, oppi alt så har jeg eksamenstid, og har jenta mi hjemme mens jeg leser til disse. prøver og spare litt på dagmamma utg så jeg kan bruke kontantstøtten i sommer. bekkenet plager meg, huset er skittent, vinduene kan jeg bare drømme om å klare å vaske og det topper seg med klær på vaskerommet. jeg er såååå slten..!!!! gleder meg helt sinnsykt til jeg er ferdig med denne graviditeten. du har kortere tid enn meg igjenn., heldiggris.. føler alt dette tar en evighet.. !!!

og så fort nusket er ute av magen, så skjønner vi hvorfor vi utsatte oss selv for dette nok en gang=) lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...