Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kommer til å bli alenemor til en mulattunge, og allerede er det mange som skremmer meg med at jeg aldri kommer til å finne en mann som vil "adoptere" min unge. Er det noen menn her inne som ville vær ærlige med meg og si deres mening? På forhånd, takk.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 jeg er ikke mann, men fikk så lyst til å svare likevel! hvorfor skulle det gjøre noe!? er det hudfargen du tenker på? det er vel bare å styre unna rassister, men det hadde du vel gjort uansett!? f
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 ja, jeg hadde nok gjort det likevel, men det er derfor jeg ønsker å høre hva menn mener om dette. de kan føle det anderledes enn hva vi damer måtte tro. =) men takk for at du svarte =)
-Hengebuksvinet- Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 som faktisk er verdens nydeligste jenter. En veninne av meg har også blitt stemor til to mulatter, og har bare fått positive tilbakemeldinger på dette. Jeg hadde vel heller sett på dette som en kvalitetssjekk av ev menn. Siden jeg aldri hadde orket å være sammen med en som nedvurderte mennesker utfra hudfarge.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 skuffet.. ingen fedre/ menn som vil uttale seg?
klar for å bli pappa Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg kan ikke se at det er noe problem hvilken hudfarge ungen har. Tror ikke at det er så vanskelig å treffe menn som synes det samme som meg. Det kan kanskje være en utfordring, men ikke noe problem. Har dere en god kjemi, så burde ikke dette være noe problem. Jeg kommer til å adoptere sønnen til min kjære. Gjør det for at vi skal kunne bli en "hel" familie. Sønnen har ikke hatt noen annen pappa enn meg. Gleder meg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå