Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 fødte for snart 4 mnd siden... har ikke hatt noe problemer med avføringen etter fødselen, men for ca 2 uker siden observerte jeg litt friskt blod i avføringen. avføringen er normal, og har ingen andre symptomer. bortsett fra at innimellom får jeg sånn magevondt som man har ved diare! og kan også være på do 2-3 ganger om dagen... i dag var det ganske mye friskt blod, så jeg ble litt skremt. føler meg sliten og slapp, er trøtt hele tiden og har dårlig matlyst. noen som vet eller har opplevd det samme???
Anne-B. Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Er det i doet, eller på papiret? Om du har hatt diare, så kan du rett og slett være litt sår, bare. Det er ikke uvanlig å være sliten og trøtt bare 4 mnd etter fødsel, men om du er urolig, så tar du en tur til legen. Det er greiest.
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 har ikke hatt diare.... har heller ikke vondt på noen måte bortsett fra at jeg får litt magevondt innimellom... (sånn vondt som man har ved diare)
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 og det er både i do og på papiret....
velsignet med to Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Kan være hemorroider... Var omtrent som du beskriver med meg og, det var hemorroider.
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 det er ikke hemorider...
hit og dit Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 det kan være innvendige hem. Det er ikkje alltid dei er synlige i åpningen.
velsignet med to Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Kan være innvendig ja, det var mine. Fikk stikkpiller hos legen og ble bra etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå