Gå til innhold

noen som kan hjelpe?????


Tusenbein08<3skrukketroll2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte for snart 4 mnd siden... har ikke hatt noe problemer med avføringen etter fødselen, men for ca 2 uker siden observerte jeg litt friskt blod i avføringen. avføringen er normal, og har ingen andre symptomer. bortsett fra at innimellom får jeg sånn magevondt som man har ved diare! og kan også være på do 2-3 ganger om dagen... i dag var det ganske mye friskt blod, så jeg ble litt skremt. føler meg sliten og slapp, er trøtt hele tiden og har dårlig matlyst.

 

noen som vet eller har opplevd det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det i doet, eller på papiret? Om du har hatt diare, så kan du rett og slett være litt sår, bare. :) Det er ikke uvanlig å være sliten og trøtt bare 4 mnd etter fødsel, men om du er urolig, så tar du en tur til legen. Det er greiest. :)

 

 

Skrevet

har ikke hatt diare.... har heller ikke vondt på noen måte bortsett fra at jeg får litt magevondt innimellom... (sånn vondt som man har ved diare)

Skrevet

og det er både i do og på papiret....

Skrevet

Kan være hemorroider... Var omtrent som du beskriver med meg og, det var hemorroider.

Skrevet

det er ikke hemorider...

 

Skrevet

det kan være innvendige hem. Det er ikkje alltid dei er synlige i åpningen.

Skrevet

Kan være innvendig ja, det var mine. Fikk stikkpiller hos legen og ble bra etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...