Gå til innhold

Hvordan mister man melka egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange skriver att de har mistet melka, men hvordan skjer det? Over dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ammefeber og melka var borte i 3 dager før jeg fikk den igang igjen da jeg ammet første.

Jeg la jenta til brystet for hvert måltid, men det kom ikke ut noe.. Ikke når jeg pumpet heller.. Men etter 3 døgn iherdig pumping hver 3. time.. så kom den sakte men sikkert tilbake. Var tilbake for fullt etter 1 uke.

Hadde pumpet morsmelk i fryseren som vesla fikk av i mellomtiden..

Skrevet

Mistet ikke helt, men merket det pga at snuppa spiste nesten hver time.. Pumpa meg for å se om det kom noe i det hele tatt siden hun var sulten så ofte- og det kom så og si ingen ting.. Jeg hadde ikke vært iform ei stund og stressa, samt at snuppa var syk også. Kom tilbake etter ei ukes tid med maaasse pumping heldigvis:)

Skrevet

Mista den pga en brystbetennelse som ikke ble behandlet som den skulle, og innen jeg endelig ble bra igjen var produksjonen stoppet opp.

Jeg kunne sikkert fått opparbeidet nok til å delamme med nok innsats, men etter mange uker med sykdom og slit var det ikke nok guts i meg til å ta den jobben.

Skrevet

Eg mista melka til førstemann då eg var gravid med nr 2, eg kasta opp noko voldsomt og gjekk ned 6kg på ei veke. Etter det var melka vekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...