nr 2! <3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 jenta mi er 5 og en halv mnd. har laga klart soverom til ho, tenkte år ho er 6 mnd kan ho flytte for seg selv. er det for tidlig???
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 nei, herlighet...tulla her flyttet inn på eget rom over gangen da hun var 4mndr..både hun, jeg og pappaen sover myyye bedre nå...nå sover hun gjerne fra halv 9 på kvelden til 5-halv 6 morgenen etter i forhold til 2-3 som hun gjorde da hun sov på rommet vårt.. hun våknet av snorkingen til sambo og jeg av henne og sambo av meg, så det var bare en stor sirkel det der
MathildeC Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes ikke det. Vi flyttet henne da hun var 5,5, og jeg kjenner mange som flyttet tidligere. Får bare bli vant til separasjonen, snart drar de til universitetet, he he.
Poteto Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 viss dere er klar for det, så er det ikke for tiligt.. vi skulle flytte ho på eget ro da ho var 7 mnd, men så fant sambo ut at han skulle ha "spillerom" til ho var 1 år.. så vi venter..
nr 2! <3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 tusen takk for svar... tenker det går bra. hun er bare bortskjemt no så bør vel flytte ho, vil ikke sove uten att eg er der eller pappaen... noen tips til hvordan ho kan sovne uten oss?
mamman til leon og Noah Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 vi flytta mini på eget rom når han var 7 uker... så det er opptil hver enkelt hva de er klare for mini sover mye bedre der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå