Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en fin babyvugge eller babykurv?? Skal bruke den i stua når bebisen skal sove på dagtid, så den bør være litt stilig. Ellers bør den ikke være lav, fordi jeg har problemer med å bøye meg langt ned pga bekkenløsning. Takk for alle tips!
Susanne&Leander Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 på barnashus har de noen fine kurver.. blir kalt moseskurv tror jeg.. de får du kjøpt med stativ:) de har flere forskjellige farger.. tror de har de på tilbud nå også.. til 699kr. har kostet 1000kr.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Til forrige barn hadde vi Leandervuggen i stua, syns den er veldig koselig og fin, og gleder meg til å ta den ned fra loftet igjen. Vi hadde med himmel og stativ. Stativet fordi jeg syns det er stiligere og fordi vi har gipstak. I tillegg står vi fritt til å flytte på senga når det ønskes. Den kan også henges i krok i taket, mener kroken følgte med. Det var god plass i vugga, og den ble ikke pakket bort før det ble utrygt med tanke på at hun kunne falle ut av. Mange babyustyrstyrsbutikker er forhandler av denne. I tillegg fås den kjøpt flere steder på nettet. http://www.leanderform.dk/
Edelweis Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 kurvene på barnas hus er lave da. så de må du sette oppå nå. vi har bestillt henge kurv fra purnatur.no. den er kjempe fin, og fu kan henge den i taket, da kommer den i perfekt høyde. i tilegg var den billig. 499 for kurven bare. så kan du kjøpe utstyr i tilegg da, men det gjorde ikke jeg!
Septemberprinsen Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Synes slyngevuggen er ganske fin jeg da... http://www.filabel.dk/products/productinfo.aspx?productid=2880&gclid=CNbYkeH--pECFQyhQwod62Hawg
Miss Dynamite Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 hvis du har no mulighet til å dra til svinesund, anbefaler jeg ABSOLUTT en kurv der. ikke moseskurv, men høyere.. og står på stativ. jeg kjøpte nylig min der, og da fikk jeg madrass,stativ og kurven, himmel, sengekant og matchende sengesett... til 899... er super billig!!
Tante Bassa Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Enig med BabyBenz, de kurvene på Happyland (Svinesund) er kjempefine. Og 899kr er SEK, så det blir jo enda billigere i NOK.
Ompalompa Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Vi brukte Byssanlull fra Hengekøyefabrikken med forrige (www.hkf.no) og elsket den! Hang den over vår seng om natten, slik at jeg kunne sette den i bevegelse uten å måtte stå opp. Kunne regulere den til å ha den så høyt eller lavt vi ønsket. I tillegg pakkes den superenkelt sammen, så vi brukte den også som reiseseng, når vi skulle besøke besteforeldre på helgebesøk. Mini var alltid i sin egen seng og sov kjempegodt. Gleder oss til å bruke den igjen med nummer 2.
Miss Dynamite Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 sonja S , ja de er kjempe fine =) har ikke tatt min i bruk enda, men den ska iallfall stå i stua... sååå lyst å sette den opp, men er fortsett ca 5 mnd igjen så...litt tidlig..hehe man får den i blå, rosa og beige med bamser.. jeg får jente, men valgte beige :D
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk for veldig mange gode tips!!! Har tittet litt på Leandervuggen, og syns den er fin....men vet ikke helt om jeg vil ha den i stua...hehe....men jeg skal hvertfall ta meg en tur til Happyland på Svinesund å sjekke ut hva de har der:) Tusen takk alle sammen
EnLitenPrins Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Noen som har link til kurvene på happyland ?
Miss Dynamite Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 de har ikke no hjemmeside så du kan selv se produktet slik..Hmm.. men jeg anbefaler den iallfall på happyland!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå