HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Så utrolig flott! Håper alt går bra fremover, og at du kan kose deg og nyte tiden fremover... Har bynt på Wildyam her og, så jeg satser på at d var d som gjorde susen for de;) Lykke til videre din heldiggris:)
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 1000 takk, Vivianca Skal virkelig prøve å nyte tiden og tenke positivt. Denne gangen SKAL spiren holde ut lykke til med wild yam du også. Skal krysse alt jeg har for deg og lov meg en melding om det skjer noe positivt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Det skal jeg gjøre vettu! Rart, men nå kommer jeg til å tenke på deg hver gang jeg tar tablettene mine;) Legger deg til i vennelista jeg, for jeg er så spent på å høre hvordan det går med deg.. Oki`?
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 JA, gjør det. Veldig hyggelig Kommer du å ta WY kun etter eggløsning? Jeg trodde jo jeg ikke hadde el så jeg begynte visst noen dager for tidlig. Det gjorde tydeligvis ingenting hehe. I tillegg så tok både jeg og typen Bio zink+selen og bidronninggele (som inneholder e-vitaminer) + folat selvfølgelig.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg tar Wild Yam i hele perioden... på helsekosten sa de at de norske pillene kunne man det med.. det var det noen her inne som sa og:) Spennende tider, og alt må prøves vettu:) kanskje jeg skal slenge på bidronninggele og biozink bølgen og.. hihi... Hvor får man tak i denne dronninga? folat prøver jeg å huske så godt jeg kan..
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 hehe ja nettopp det jeg har hørt også at man kan ta den norske wild yam'en hele pp, så kjør på!!!!!! Dronninga fås også kjøpt på helsekosten. Er en oransje eske. Skal visst være bra for fruktbarheten generelt, den zink skal jo være godt for sæden, da, men de sier at den må brukes en stund for å få effekt. Vi har kun brukt det i 3 uker eller noe...
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer Giina!! Så kjekt at det klaffet for dere! ) Hvor lang/kraftig var den siste mensen din da?
Giinaღ Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk Hm, siste mens varte i 4 dager og var "normalt" krafig egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå