Gå til innhold

Roper på JennyPenny!!:o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en tur innom senteret du jobber på i stad, og så deg inne i butikken da jeg løp forbi for å rekke bussen. Hadde ikke tid til å titte innom, men så at det var MASSE fint der:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!! Kom innom neste gang, masse fint nå altså. Ser ingenting på avstand, så ikke meningen å ikke hilse i såfall. Så bildene dine på facebook, så skjønn Marcus er- virkelig nyyyydelig.

 

Stor klem.

Skrevet

Er ikke der så ofte lenger, men skal stikke innom neste gang:o) Må jo ha litt nye klær;o)

Ja, Marcus er en nydelig liten klump han;o) Veldig nydelig Jenny også da:o). Kjempefin i bunad:o)

Skrevet

Takk :) Fryktelig stas med disse små! Synd vi skulle ende opp med DET 17.mai været, men er vist meldt knall resten av sommeren sp det blir jo deilig!

Skrevet

Ja, 17.mai været var ikke noe særlig. Kaldt og guffent. Blir deilig med varm og flott sommer da ja:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...