celodi Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan var det svangerskapet? Om du har noe og sammenligne det med da=) Noen forskjeller fra og bære fram et barn?
Hønemor&guttaboys Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Jeg kan vel ikke svare skikkelig, men bare litt Jeg er 24 uker på vei med tvillinger nå. Jeg fikk ikke vite før på ordinær UL at jeg ventet to, men jeg hadde en liten mistanke om at det var "noe" annerledes, denne gangen. Jeg ventet vel egentlig ikke at det skulle være tvillinger, men et par uker før UL sa jeg til mannen min at enten så er det noe galt, eller så er det flere inni der! Jeg har hatt alle symptomer i dobbel dose denne gangen. Jeg har to svangerskap å sammenligne med, og de var jeg gjennom for henholdsvis 2 og 3 år siden, så de er ganske ferske i minnet Kvalmen kom denne gangen allerede før jeg testet positivt, og varte til uke 20 omtrent, da den begynte å gi seg. Jeg har vært veldig trøtt hele veien, og utrolig sliten. Jeg er hjemmeværende med de to guttene mine (som nå er 1,5 år og 2,5 år) så jeg håper det sier seg selv at jeg har hatt nok å gjøre Jeg fikk sykemelding (som mannen min endelig har fått ta over, for å ta seg av barna våre) i uke 20, for da var jeg alldeles utslitt, og begynte å få antydning til svangerskapsforgiftning. Magemålet mitt i forrige uke tilsvarte uke 31 med én baby, så jeg begynner å bli ganske stor allerede. Bekkenløsninga er verre enn med de to andre, og jeg merker også godt halsbrann og ryggvondt i større grad enn de 2 forrige svangerskapene. -Og enda har jeg maaaange uker igjen.. Hvorfor spør du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå